valmers skrev:2408609Är vi på banan är vi omöjliga att trycka av. Matchvikt, din flugviktare.
Mumlans racer är kitad med bly!!! Det känns så iaf...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
valmers skrev:2408609Är vi på banan är vi omöjliga att trycka av. Matchvikt, din flugviktare.
Skitsnack. Det är din rollerblade-hoj som är äckligt lättviktigoscar skrev:2408614Mumlans racer är kitad med bly!!! Det känns så iaf...
Oj, den hade jag missat. Kul!cbjorkman skrev:2408107Ja jag hörde att du gjorde ett förstklassigt jobb i förra racet![]()
Vet inte om du läst racerapporten där du även fick va med på bild...om inte läs här: http://www.umcc.nu/umcc/index.php?option=com_content&task=view&id=115&Itemid=67
Johan skrev:2407633WHAT!!! Vet jag om det här??![]()
Denna gång släpper jag inte in dig på banan igen, är man på gräset så är man.oscar skrev:2408593Denna gången ska det bli mer än kåpkontakt, nu ska du av banan!![]()
KÖR INTE PÅ MIN FÖRARE, GUBBEGSXR1100R skrev:2409032Denna gång släpper jag inte in dig på banan igen, är man på gräset så är man.
Nu senast var det jag som släppte in Oscar på banan igen, hade jag stängt dörren så hade bägge gått omkull.Nr:18 skrev:2409041KÖR INTE PÅ MIN FÖRARE, GUBBE![]()
![]()
![]()
EMR viker inte en tum för uppkittade gubbteam.Nr:18 skrev:2409041KÖR INTE PÅ MIN FÖRARE, GUBBE![]()
![]()
![]()
Vem är duvalmers skrev:2409072EMR viker inte en tum för uppkittade gubbteam.
Wildcard.GSXR1100R skrev:2409085Vem är du![]()
GSXR1100R skrev:2409049Nu senast var det jag som släppte in Oscar på banan igen, hade jag stängt dörren så hade bägge gått omkull.
Hagheim Motor skrev:2409372...blir det regn vinner...
Hagheim Motor
Skolkade du från fysiken, om Mumlan hade sett ditt Rookie misstag så hade han sparkat dig från teamet omedelbums.oscar skrev:2409448HAHAHA!!!!!! Knappast... Du hade däremot fått läktarplats på gräsvallen!![]()
GSXR1100R skrev:2409642Skolkade du från fysiken, om Mumlan hade sett ditt Rookie misstag så hade han sparkat dig från teamet omedelbums.
GSXR1100R skrev:2409642Skolkade du från fysiken, om Mumlan hade sett ditt Rookie misstag så hade han sparkat dig från teamet omedelbums.
Grrr nu ska du dö, jag ska blanda ut din oboyoscar skrev:2410824Han hade snarare sparkat mig om jag slösat tid bakom packet som får p-böter på banan...
Vara dig själv menar du...Webspy skrev:2411186Så det e på Söndag?
Ska allt löka runt i depån och spela långsam![]()
GSXR1100R skrev:2411206Vara dig själv menar du...
![]()
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning