Om du tror att Linköpingsbor inte gillar Mantorp så är du på fel spår...igen.valmers skrev:2496464Mantorp? Ajabaja, där får ingen rättrogen LMS:are sätta sin fot. Hädare!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Om du tror att Linköpingsbor inte gillar Mantorp så är du på fel spår...igen.valmers skrev:2496464Mantorp? Ajabaja, där får ingen rättrogen LMS:are sätta sin fot. Hädare!
GSXR1100R skrev:2494250Efter mycket om och men har vi nu lurat valmers ännu en gång, han har aldrig kört på Anderstorp & hatar dessutom regn, med en manipulerad bild så lurade vi honom att banan mest består av långa raksträckor och några få lågfartskurvor.
Om ni ser en nervös Christer Sandelin look alike i depån på Lördag så är det valmers som står där med ångest....
Opelkurvan är häftigt bankad, får man släpp där så flyger man läääääänge, den bästa kurvan att trilla i är depåkurvan, detta eftersom det står 300 pers vid räcket och kollar, det är bra att synas i media.oscar skrev:2496656Du kan ju hälsa honom att Atlaskurvan även är känd som ”halkhögern”….
Fick framhjulssläpp i igången där förra året.. går ganska fort faktisktGSXR1100R skrev:2496881Opelkurvan är häftigt bankad, får man släpp där så flyger man läääääänge, den bästa kurvan att trilla i är depåkurvan, detta eftersom det står 300 pers vid räcket och kollar, det är bra att synas i media.
GSXR1100R skrev:250087716:de platsför oss i Radial Riders Racing #63 trots 54 snabba team till start![]()
Vi slog tom Fagersjöel![]()
Vad säger du, vi kom på 16:de plats även på Knudan och då körde jag, att valmers fick förmånen att betjänas av högklassig teampersonal denna dag gjorde att t.o.m han lyckades bra.gamle svarten skrev:2501091det måste vara tryckfelsnisse som vart i farten??? 16:e platshur kan det vara möjligt? den neda förklaringen jag kan tänka mig är: Walmers tog sitt sunda förnuft till fånga och lät GAMLOT va depåhjon hela racet!
om så är fallet? EMR rules!
gamle svarten skrev:2501091det måste vara tryckfelsnisse som vart i farten??? 16:e platshur kan det vara möjligt? den neda förklaringen jag kan tänka mig är: Walmers tog sitt sunda förnuft till fånga och lät GAMLOT va depåhjon hela racet!
om så är fallet? EMR rules!
Du är bänkad 2007RRacer skrev:2501174![]()
Kim frågade hur jag kunde vara trött efter mitt första pass. *halvt obegriplig danska* "Hur gammal är du? 23-24?" Tack Kim, du är min stora idol. Du ser ut som 27.GSXR1100R skrev:2501188Du är bänkad 2007På bilden ser vi valmers med sin idol Räcer Kim som power nappar under racet.
Med EMR som racekonsult och med Executive Management i egen hög person i sadlen (OBS, Brånalt-stavning) slog vi givetvis Rap-Ida #76. Med lätthet. Emil #74 lämnade WO. Pinsamt.GSXR1100R skrev:2503106Här ser vi Rapido #76 joggandes med bajken, tydligen ett starkt miljömedvetande i teamet detta år.
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |