GSXR1100R
The older i get the faster i was
Jag tippar på att du menar denna http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=136831lin77 skrev:2503640Hur gick det med killen som vurpa ut på start o mål rakan?? Såg inge vidare ut.. Vilket team?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag tippar på att du menar denna http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=136831lin77 skrev:2503640Hur gick det med killen som vurpa ut på start o mål rakan?? Såg inge vidare ut.. Vilket team?
lin77 skrev:2503640Hur gick det med killen som vurpa ut på start o mål rakan?? Såg inge vidare ut.. Vilket team?
lin77 skrev:2503640Hur gick det med killen som vurpa ut på start o mål rakan?? Såg inge vidare ut.. Vilket team?
Matulda skrev:2505561Är det så att herrn hade lite konstiga drömmar av sitt ketoganSer framemot racerapporten
![]()
Tur att det gick väl. Såg inte bra ut från depåräcket.sir Urban skrev:2509255Aj

valmers skrev:2509389Tur att det gick väl. Såg inte bra ut från depåräcket.
Rullade just in hojen i garaget efter tvätt. Visade sig att en kraschpuck saknades, och att motorfästesskruven var av....hehe.....måste ha varit på håret att det funkade in i mål.![]()
Det såg riktigt illa ut, när man ser dej studsa runt på huvudet och hör ett vrål AJ!! sen blir du liggandes alldelse stilla och tyst.Det blir lite *filmvarning* över det hela en overklighetskänsla när man ser sånt här. Därför är det så skönt att man får en feedback att det faktiskt gick bra.sir Urban skrev:2509410Vet inte hur det såg ut bara att det var svart efter första studsen.
/Urban
Matulda skrev:2509456Det såg riktigt illa ut, när man ser dej studsa runt på huvudet och hör ett vrål AJ!! sen blir du liggandes alldelse stilla och tyst.Det blir lite *filmvarning* över det hela en overklighetskänsla när man ser sånt här. Därför är det så skönt att man får en feedback att det faktiskt gick bra.
När jag var in till dina polare med gummifisken så frågade jag om det var OK att komma förbi lite senare för att få någon info om dej.Och det fick jag så det var skönt för den fortsatta dagen.
Så jag är glad över att det gick så bra som det gjorde. GÖR INTE OM DET IGEN TACK!!!!!![]()
Krya på dej nu....
sir Urban skrev:2509463Jasså jag han skrika med (lite kärringvarning). Nisse var glad över att fisken överlevde =)
Fattade som förut att du var framme hos mig men då är klar på den punkten nu.
/Urban
Jag lovar komma fram nästa säsong men under andra omständighetersir Urban skrev:2509463Jasså jag han skrika med (lite kärringvarning). Nisse var glad över att fisken överlevde =)
Fattade som förut att du var framme hos mig men då är klar på den punkten nu.
/Urban
sir Urban skrev:2509410Vet inte hur det såg ut bara att det var svart efter första studsen.
Det fanns duktiga hjälpsamma killar i depån som fick igång den efter=)
/Urban
Hunt skrev:2510786Hade precis också kört om en i karusellen och var då strax bakom dig i ingången till den snäva vänstern. Jag ser hur du lägger på gas på väg ut och börjar rita ett tunt svart sträck, sträcket blir bredare och bredare och jag förstår att detta inte är bra. Rent instinktivt slår jag av på gasen för att i nästa sekund se hela vänstersidan av din hoj med fullt styrutslag åt höger.
Omedelbart därefter ser jag både dig och hojen i luften och jag tror jag tänkte ungefär samma som du just då,”FAAAN”. Jag valde att hålla ut till höger och missade då din hoj med några meter, dig passerade jag nog bara med 1,5 meters marginal samtidigt som du fortfarande rullad runt.
Kan tyckas gå långsamt i det partiet men ska man stanna snabbt så upptäcker man att det ändå går ganska fort.
Jag såg aldrig dig landa då din hoj var mellan oss men det såg inte så farligt ut just när du rullade runt.
När jag sedan kom där igen på näst varv och såg jag att du låg kvar blev jag lite förvånad men samtidigt lite rädd. Jag gjorde nämligen själv en likadan highsider på knutstorp i början augusti och då hade jag inga problem att själv resa upp hojen och körde in i depån (visade sig sedan att jag brutit handleden). Förstod då att jag hade tur den gången på knutstorp.
Skönt att höra att du är på bena och fortfarande vill åka ERF, måste hålla med om att det är något av de roligaste man kan göra.
Krya på dig
Fredrik #14
|
|
EU:s fartgräns för MC stoppad
SMC, FIM och FEMA har lycka... |
|
|
Femte generationen Monster är här
Legendariska Ducati Monster... |
|
|
Påvens BMW R18 utauktionerad
Den 3 september 2025, under... |
|
|
GGN 2025, värsta hittills !
Conny Bohlin, VD för Nordic... |
|
|
Bildsvep – GGN 2025
På plats i depån på årets G... |
|
|
Wunderlich vindavvisande väskor
Pressrelease om nyhet från ... |
|
|
GGN Shakedown – Stark Varg EX!
MysEnduro i Laxå I sönda... |
|
|
Bike nr 10 lämnad till tryck!
Nästa nummer av Bike är som... |
|
|
Missa inte Katalogen 2026!
Stora Motorcykel... |
|
|
Flera stora stjärnor till 2025 års Gotland Grand National!
David Knight, Ducati Åre... |