Era stunt bilder

Ja, detta lilla har man hunnit med iår.

//jaG
 

Bifogat

  • 660-stoppie.jpg
    660-stoppie.jpg
    72.8 KB · Visningar: 182
  • 660-sadel.jpg
    660-sadel.jpg
    87.9 KB · Visningar: 215
  • 660-highchair.jpg
    660-highchair.jpg
    117.1 KB · Visningar: 220
här är några till
 

Bifogat

  • IMG_1456.JPG
    IMG_1456.JPG
    92.9 KB · Visningar: 325
  • jocke ny f4.JPG
    jocke ny f4.JPG
    82.4 KB · Visningar: 338
  • IMG_1452.JPG
    IMG_1452.JPG
    131 KB · Visningar: 365
Okej. Börnisar klarar jag med. :)

10005488su.jpg
 
Hmmm!

Flåhäng skrev:
Orkar inte konversera..
Tycker bara det bevisar att man är riktigt omogen när man kör utan hjälm..
:arsele
Hur orkar du!!! Läs hans Citat:Tänk om jag skulle tjata på grabben min ( 12år) cykla inte fortare än du klara av.

Jag vet att det är ett omoget inlägg men kunde inte vara tyst :confused:

Mvh Oldman :tomten
 
Last edited:
VTRjonte skrev:
Vad är de för system du har?

Något obskyrt slipon bara. Vet faktist inte vad det heter, inga märkningar någonstans vad jag sett. Helt rent dock, å väldigt lätt :)

Här är en bättre bild på det, väldigt små burkar. Jag bara väntar på att bli stoppad av polisen, men har klarat mig 2 år...

10005463pi.jpg


Hehe. Helsingborg är vääldigt långt borta. Jag passar.
 
Om matteKholms burn räknas som burn så lägger ja upp en jag med :rolleyes: :pannkyss
 

Bifogat

  • Tape 1 - Still 009.jpg
    Tape 1 - Still 009.jpg
    14.5 KB · Visningar: 139
liten highchair ja gjorde me gamla rettan!!!
 

Bifogat

  • 103.jpeg
    103.jpeg
    83.3 KB · Visningar: 273
Några från mig....(finns fler.....)
 

Bifogat

  • DSC00920....JPG
    DSC00920....JPG
    27.8 KB · Visningar: 69
  • DSC00942..........JPG
    DSC00942..........JPG
    50.5 KB · Visningar: 143
  • DSC01015.....JPG
    DSC01015.....JPG
    60 KB · Visningar: 95
MostWanted skrev:
NSR: vilken hastighet kör du i? orginaldrevat. coolt.
just på dom bilderna går det inte så jätte fort kanske 10-20. du har helt rätt kör med allt orginal :tungan förutom fram blinkers :tummenupp
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top