Era stunt bilder

Annicka skrev:
här är en bild av min sambo voiceless när han leker lite med hans lc4:a.
Är riktigt stolt över denna bild då jag har tagit den :)
Nu sitter det en förstoring i vårt vardagsrum :)

/Annicka
oj oj oj vad han slåröver ajajaj

hehehehe nja det skulle jag inte säga. Ångrar lite nu faktiskt att man inte tog en sista bild. Skulle ha varit coolt med en före och en efter bild :D

/Annicka

campar skrev:
hehe, lika stolt över vad som hade varit på bilden senare om du fortsatt fota!? =) :tungan

Annicka skrev:
hehehehe nja det skulle jag inte säga. Ångrar lite nu faktiskt att man inte tog en sista bild. Skulle ha varit coolt med en före och en efter bild :D

/Annicka
bröt han båda lr bara ena hanleden?

Hur skoj är det med en stunt drevad sporthoj på en femma? Har inte fattat tjusningen med det, verkar både dyrt och onödigt. Bättre att stunta med en cross eller liknande. Ser inte det minsta tufft ut heller med en sportis med ett drev som passar bäst på en trike bike.

mamartin skrev:
Hur skoj är det med en stunt drevad sporthoj på en femma? Har inte fattat tjusningen med det, verkar både dyrt och onödigt. Bättre att stunta med en cross eller liknande. Ser inte det minsta tufft ut heller med en sportis med ett drev som passar bäst på en trike bike.
Antar att du krashar mkt även när du ligger å puttrar på landsvägarna ;)

Vissa kan, vissa bör inte försöka ens...

det yhandlar nog inte om att han inte kan jag tror inte han vågat försöka å därför vet han inte hur skojj det är

Biker__boy skrev:
det yhandlar nog inte om att han inte kan jag tror inte han vågat försöka å därför vet han inte hur skojj det är

Aldrig testat men vågar tror jag att jag gör. Ser inte tjusningen bara...min åsikt, sen är det kanske jättekul och jättesvårt :rolleyes:

såja nu slutar vi snacka skit o lägger upp stunt bilder istället...jag vill se fler stoppisar o 12or=)

Rigge skrev:
Jag fattar inte vad trike bike har för drev? :va

Nee du e lite trög kanske, dom har en drevning som gör att dom har en väldig kraft i bakhjulet så att dom lätt kan ta sig upp för hinder, dom går inte så fort utan dom har väldig styrka då dom gör häftiga accelerationer. :tummenupp

Fortsättning på tråden... Inget avancerat kasnke men det är en bild iallflall...

Bifogat

• Namnlöst-2.jpg
    Namnlöst-2.jpg
    46.4 KB · Visningar: 509
mamartin skrev:
Nee du e lite trög kanske, dom har en drevning som gör att dom har en väldig kraft i bakhjulet så att dom lätt kan ta sig upp för hinder, dom går inte så fort utan dom har väldig styrka då dom gör häftiga accelerationer. :tummenupp
menar du inte en trail hoj?

mamartin skrev:

Och det är hur viktigt på en sånhär?

sportster%20trike.jpg

Rigge skrev:
Och det är hur viktigt på en sånhär?

sportster%20trike.jpg

Hehe jo mycket viktigt :tummenupp

sorry det var nog en trail hoj jag mena... :D

Edit: Jag ska till Luleå imorrn, sista stoppet på denna resa, dock utan hoj men skulle vart kul att se lite hojar ute imorrn, vädret är juh bra här uppe.

*/ ?>
Back