Biker__boy
Bannad
oj oj oj vad han slåröver ajajajAnnicka skrev:här är en bild av min sambo voiceless när han leker lite med hans lc4:a.
Är riktigt stolt över denna bild då jag har tagit den![]()
Nu sitter det en förstoring i vårt vardagsrum
/Annicka
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
oj oj oj vad han slåröver ajajajAnnicka skrev:här är en bild av min sambo voiceless när han leker lite med hans lc4:a.
Är riktigt stolt över denna bild då jag har tagit den![]()
Nu sitter det en förstoring i vårt vardagsrum
/Annicka
campar skrev:hehe, lika stolt över vad som hade varit på bilden senare om du fortsatt fota!? =)![]()
bröt han båda lr bara ena hanleden?Annicka skrev:hehehehe nja det skulle jag inte säga. Ångrar lite nu faktiskt att man inte tog en sista bild. Skulle ha varit coolt med en före och en efter bild
/Annicka
Antar att du krashar mkt även när du ligger å puttrar på landsvägarnamamartin skrev:Hur skoj är det med en stunt drevad sporthoj på en femma? Har inte fattat tjusningen med det, verkar både dyrt och onödigt. Bättre att stunta med en cross eller liknande. Ser inte det minsta tufft ut heller med en sportis med ett drev som passar bäst på en trike bike.
MostWanted skrev:Antar att du krashar mkt även när du ligger å puttrar på landsvägarna
Vissa kan, vissa bör inte försöka ens...
Biker__boy skrev:det yhandlar nog inte om att han inte kan jag tror inte han vågat försöka å därför vet han inte hur skojj det är
Rigge skrev:Jag fattar inte vad trike bike har för drev?![]()
menar du inte en trail hoj?mamartin skrev:Nee du e lite trög kanske, dom har en drevning som gör att dom har en väldig kraft i bakhjulet så att dom lätt kan ta sig upp för hinder, dom går inte så fort utan dom har väldig styrka då dom gör häftiga accelerationer.![]()
mamartin skrev:Nee du e lite trög kanske, dom har en drevning som gör att dom har en väldig kraft i bakhjulet så att dom lätt kan ta sig upp för hinder, dom går inte så fort utan dom har väldig styrka då dom gör häftiga accelerationer.![]()
Rigge skrev:Och det är hur viktigt på en sånhär?
![]()
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |