Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Biker__boy skrev:bröt han båda lr bara ena hanleden?

Biker__boy skrev:bröt han båda lr bara ena hanleden?
okej skönt o höra ..benbrott är aldrig kulVoiceless skrev:App app, här bryts inget utan ifyllande av blankett 6524B framställt i 3 exemplar...
Nä, blev bara fattig![]()
cool_jocke skrev:jahaa inte faan är det på grund av mej i alla fall för jag kör oförsäkrat och på flygrakor![]()

aja.. den ena e riktigt snygg i den ursprungliga storleken (2272x1704 = 2294kb) synd att man inte kan lägga upp så stora bilder.Flåhäng skrev:Kommer du säga samma sak till läkaren som får i uppgift att lappa ihop ditt sönderskrapade nylle efter du vurpat?![]()

cool_jocke skrev:haha man ska vurpa FÖRE man måste till läkaren..
och förresten vaför skulle jag inte säga att jag kör på flygrakor utan hjälm för...
obs!! innan alla blir skitgrinig på mej så kan jag upplysa er om att jag endast kör utan hjälm när vi plåtar (några små långsamma repor)![]()
Fluxir skrev:inte för att klaga på dina stunts, du kan tydligen det, iaf bra mkt bättre än mig, men det är väldigt ocoolt att köra utan hjälm.

cool_jocke skrev:haha man ska vurpa FÖRE man måste till läkaren..
och förresten vaför skulle jag inte säga att jag kör på flygrakor utan hjälm för...
obs!! innan alla blir skitgrinig på mej så kan jag upplysa er om att jag endast kör utan hjälm när vi plåtar (några små långsamma repor)![]()

men hallå!!!Flåhäng skrev:Orkar inte konversera..
Tycker bara det bevisar att man är riktigt omogen när man kör utan hjälm..
![]()

Flåhäng skrev:Orkar inte konversera..
Tycker bara det bevisar att man är riktigt omogen när man kör utan hjälm..
![]()
NSR_MAN skrev:här e lite bilder på min "stunthoj"![]()
Slappa skrev:Det där var "tufft", är den orginal? trimmad ?
//D

|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |