Era Nickname

lånade zelda64 av en kompis för länge sedan... då när man skulle välja namn tryckte jag bara ngt.. och så har det blivit så att jag heter det överallt

När jag skulle regga mig på sh så kom jag inte på något annat än dom 2 första bokstäverna i för & efternam, ide torka ja visst, men Pewo fick det bli.

mb skrev:
Jaså, det har inget att göra med att du har en hoj från -81 eller att du är född -81?

ok kan kanske ha med födelseåret att göra, det va därav jag valde just den mailadressen, så det har ju med det att göra oxå :)

RW är mina initialer la till ett a före och ett e efter, så gick det att uttala som ett namn. Blir också "are we" på engelska.

Tog mitt från Saving private ryan, sen att jag kan känna mig lite "fucked up" ibland har inget med saken att göra :gnissla

Ja nånting sånt här skulle funka som förklaring.
Ett arbetsredskap så gott som något!

Bifogat

• Starclassic-Maple-BLS-lg.jpg
    Starclassic-Maple-BLS-lg.jpg
    134.5 KB · Visningar: 48
Mina killkompisar brukar kalla mej för deras lilla ****stjärna :tuttar Lätt val då eller hur :)

Från seriefiguren Wunderbjarne.
Wunder skall uttalas tyskt.

Nicket speglade peronsligheten förr. Har så många smeknamn och inget av det vill jag använda på internet så då får det här duga.

Fick namnet för ett par år sedan av kamraterna jag tränade med. De tyckte att jag hade lika kroppsbyggnad som Johan "olden" Oldenmark eller Plexus som han kallas i Gladiatorerna.
Kort och fyrkantig, kubik. Heter dessutom Johan själv.

Blivit kallad för Settan sen jag var tre skitar hög. Ett smeknamn med andra ord. Kallades också (av mamma) för "Norpan" vilken jag tror musen eller råttan eller nåt liknande i Fragglarna heter (lite osäker där)... :rolleyes:

Micke är oftast upptaget, så man är tvungen att lägga till något, lämpligtvis Super...
----------------

~Settan~ skrev:
.... "Norpan" vilken jag tror musen eller råttan eller nåt liknande i Fragglarna heter (lite osäker där)... :rolleyes:
Inte fragglarna. Dr. Snuggles :mattias

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...