Era Nickname

Har haft mitt nick sen mitten på 90-talet nånstans...

Kommer inte ihåg varför det blev just detta. :va?

Mitt nick kommer från en skorpion familj på latin, då man är född i november. Hyfsat ensam om det :D

Hade ett nick förut Buffalo för länge sen på irc-tiden, men det kunde man ju knappast ha kvar då fjortistjejerna börja fråga en om man hade buffalo skor :3freak

Ja det var i tidiga tonåren på en fest som en killkompis sa - prinsessan av galenskap det är du det! sedan dess har alla kallat mej så men tyvär var den rätta stavelsen upptagen. /MAD

blom kallas blompa før att han heter blompa :ätapiller

Jag heter NoicE, før att jag jag kallade mig noice innan, sen såg jag popgruppen NoicE
och dom stavade ju med stort N,E det tyckte jag var ball så det gjorde jag också :jäs
har väll haft nicket i 8 år eller nått, när man børjade spela mirc och lira quake 1 :lol

I början av 90-talet...

körde jag en del IRC men det var dåligt med svenska kanaler så ett kort internationellt nick med en innebörd som jag står för behövdes tyckte jag.

/trUst no one :nicka

Heter Mikael på leg och pass
Kallas alltid för Micke
Krydda till det med MikkE

nja, roadracing upphöjt till två eller nått sånnt..
..vi kallar vårat rr team för teamR2, brorsan och jag

hade KJS i början på SH, klurigare...

Eftersom Anna har en viss förmåga att vara upptaget i alla möjliga och omöjliga former får man försöka komma på nåt annat. När man heter Anna har man sällan ett smeknamn att ta till så det blir ännu lite krångligare.

Jag har en tröja det står Sweet Angel på. Inget jag tänkt på förräns grannen en dag kommenterar med ett stort leende på läpparna säger "Så det är du som är Sweet Angel"......
Så då är jag väl det då :squid :angel ...

Blev länge kallad Kalle som liten pajk på grund av att det ifrån första klass redan fanns två andra Johan i klassen.

Mellanstadiet var en viktig epok under mitt smeknamns historia. Efter att ha kramat skiten ur några polares händer, (hade starka händer) övergick smeknamnet under en kort period till asterix/obelix. Eftersom dessa namn redan är upptagna så började man så småningom kalla mig för en blandning...nämnligen Kalix. Under mitten av mellanstadiet övergick detta till kalis...vet inte riktigt varför, men det kan ha o göra med att jag slog ut tänderna genom att sätta dem i isen på en hockeyrink. Därav ..."is" på slutet.

Å för att spexa till det lite så började jag själv skriva det som KaliZ i början av högstadiet. Dock uttalas det fortfarande som Kalis med "s".
:tummenupp

//KaliZ

det var min pappa som började kalla mig för snowwhite (På persiska) sen jag föddes för att jag liknade självaste snövit. Jag var väldigt ljus för att vara iranier, samt hade fina putläppar som var väldigt röda. Ja... Fortfarande är jag nog den ljusaste persiska tjejen som finns, med söta läppar... :rolleyes:

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman