DwD
Med lem
hmm jag dunkade in en 5mpix bild och det fungeradechrtur skrev:Bilder från förra veckan, synd att man inte kan länka bättre högupplösta bilder. Tagna med Canon A70 på 3600 m och 4800 m höjd
/C

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
hmm jag dunkade in en 5mpix bild och det fungeradechrtur skrev:Bilder från förra veckan, synd att man inte kan länka bättre högupplösta bilder. Tagna med Canon A70 på 3600 m och 4800 m höjd
/C

Willmar skrev:Rotade lite
Orkade ej leta fram bättre, slänger upp nåra små bilder.
Bilderna är ifrån ca 2001 uppe i norr, kamerapanasonic nått.
Om någon vet vart det är så får ni ett stort + i kanten![]()
DwD skrev:hmm jag dunkade in en 5mpix bild och det fungerade![]()
Hoke skrev:Lite bilder på skojjhojjar![]()
skulle varit lite större bara chrtur skrev:Bilder från förra veckan, synd att man inte kan länka bättre högupplösta bilder. Tagna med Canon A70 på 3600 m och 4800 m höjd
/C

hur menar du? så att man ser dem i orginalformat på en gång eller?Fluxir skrev:hur gör man för å kunna lägga in de Stora bilderna??
MikkE skrev:hur menar du? så att man ser dem i orginalformat på en gång eller?
Hellbilly skrev:Vill bara kvittera ut mitt stora + i kantensvängde in vid dom vägskyltarna förra hösten då jag var och köpte en snöskoter...
PS. det ligger en bit utanför Vilhelmina![]()
Jupp det stämmerFluxir skrev:måste man lägga dom på nån server eller nåt då?
eus skrev:Jupp det stämmer
Jidetoft skrev:Ingen märkvärdig kamera, EOS 300.![]()
Mookie skrev:Det där utalandet vet jag inte riktigt om jag gillar, har liksom hört det några gånger för mycket. .........
Mookie skrev:Det där utalandet vet jag inte riktigt om jag gillar, har liksom hört det några gånger för mycket. Ingenting personligt mot dig Jide eller någon annan heller för den delen. Även jag vräker det ur mig ibland tyvärr.
Vet inte riktigt om det har med jantelagen att göra eller vad det nu kan vara? Jag hör det lite ofta bara.

DwD skrev:för att få in stora bilder så måste man länka dom,det finns en liten ikon med ett landskap på "insert image" och där så länkar du bilderna från en websever, typ http://www.porr.se/tuttar.jpgps det kan vara din egen webserver åxå, om nu inte porr.se är din egen =)
![]()
Fluxir skrev:men var kan man lägga upp stora bilder?

|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |