Era bästa fotografier [modemdöd]

johanp skrev:
chukabowa:

måste bara fråga vad ni hade ucal till på dubbeleken? även vilket förband det är? satt själv och gosade i en likadan vagn under samma övning(stadsskytte)
hmm... en miss helt enkelt. vi hade inte ucal på slutövningen. den bilden är från en skjutvecka nån månad tidigare. Förbandet var ett mekaniserat Bat(t?)Span förband.
 
steffo : upp med bilden ;)

edit. lägger upp den själv :tungan

Bild_136.JPG


personligen tycker jag det är en hemskt mysig sommar-bild. :fyllisar
 
Last edited:
Tog några bilder igår när jag och MachoWoman lirade lite minigolf i Tantolunden.

Här är en av dem.

42877fd5e3bd2.jpg


/Micke
 
Last edited:
min tur nu ,,

Min första helg med min gamla Fuji finepix ?? på anexet i stockholm(globen) på en Alanis Morisette koncert ,, den här är jag NÖJD över. :banana
 

Bifogat

  • alanis i motljus.JPG
    alanis i motljus.JPG
    46.2 KB · Visningar: 367
olika tillfällen

dessa bilder är från somaren 04 och tagna med en olympus 410 Mju som jag inte på långa vägar kommit underfund med ,, men den e kul o leka med ,, jag gillar optiken men inte den långa tid den tar på sig att "ta" bilden ,,

Aprilia bilden är efter en 200 mil resa tur o retur till kristiansund i Norge ,, (den bilden e tagen 03) mestadels fint väder o en del ohyra i luften.

Gräshoppan/vårtbitaren fångade jag på tändsticksträffen förra året ,, svår o få en bra bakgrund på efterssom den så väl smälter ini bakgrunden ,, men till slut så ,,

Den lilla minimoto hojjen är fotad på Laverda träffen utanför Sundsvall jag gillade proportionerna på motivet ,, kanske inte det mest perfekta ljus o vinkel men jag är nöjd över bilden i allafall ,, om jag fått göra om bilden så skulle jag ha valt bort blixten som stog på automatik ,, såg det först senare,, tyvärr.
 

Bifogat

  • DSCF2861.JPG
    DSCF2861.JPG
    85.9 KB · Visningar: 116
  • gräshoppan.JPG
    gräshoppan.JPG
    64.4 KB · Visningar: 168
  • P8131478.JPG
    P8131478.JPG
    89.7 KB · Visningar: 144
chukabowa skrev:
Var ute o körde lite igår. passa på o tog lite bilder. vad tycks??

gryma :Bugar
hade aldrig gått hem utan de där kvällsljuset
 
tog några bilder i vintras som är inte är som vanliga hojbilder, håll till godo hoppas ni gillar dom
 

Bifogat

  • PICT0540.JPG
    PICT0540.JPG
    29.4 KB · Visningar: 118
  • PICT0581.JPG
    PICT0581.JPG
    38.8 KB · Visningar: 86
  • PICT0584.JPG
    PICT0584.JPG
    30.1 KB · Visningar: 115
  • PICT0560.JPG
    PICT0560.JPG
    35.6 KB · Visningar: 86
Last edited:
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top