Era bästa fotografier [modemdöd]

Cadillac De Ville '59
 

Bifogat

  • cadillac.jpg
    cadillac.jpg
    59.1 KB · Visningar: 134
  • cadillac2.jpg
    cadillac2.jpg
    76.3 KB · Visningar: 81
Last edited:
800-plan.jpg
 
Köpte en Canon EOS 350D häromdagen och var ju så klart tvungen att prova.

Inte nog med att kameran är helt underbar, den tar kanonbilder också... :tungan

Bilden här är ju ganska ordentligt nerbantad men jag gjorde en papperskopia på 30x50 cm igår. Grym skärpa och djup!
 

Bifogat

  • Resize of IMG_0130.JPG
    Resize of IMG_0130.JPG
    51.4 KB · Visningar: 145
Falkenbergbanan_pit_1024x768.jpg


Härligt känsla i denna bilden. (jag längst till höger i röd Ducce )
 
Bild tagen tagen med en Canon PowerShot A40 med macrolins.
 

Bifogat

  • tändstift.JPG
    tändstift.JPG
    122 KB · Visningar: 197
Last edited:
Macho Woman skrev:
Man är ju ingen fotomodell direkt. Men fotot är bra!
ja tycker det stämmer väl övverens med din avatar ;)

(tycker det va en fin bild alltså, på dig, inte avataren, inte för att den är ful, men den är inte lika fint tagen som bilden på dig) :3freak nu lät det som ja försäkte flirta näran....
 
arai_by_berra2.jpg


En bild på min hjälm. Tycker att skärpedjupet blev helt okej!
För övrigt en riktigt schysst dag med mycket sol.

/Berra
 
Powertouring2004

Lägger in en bild från förra sommaren...i år går jag på kryckor och stannar hemma..suck..
Johan
 

Bifogat

  • ö1.JPG
    ö1.JPG
    121.3 KB · Visningar: 267
Hur gör man en sådan "kant" som finns på bilden med hjälmen. Någon som kan förklarar. Använder Photoshop.
 
Kiri, hungrig som vanligt...syns det?
icon_biggrin2.gif
 

Bifogat

  • Bullan.jpg
    Bullan.jpg
    40.9 KB · Visningar: 105
..................
 

Bifogat

  • Max mod.jpg
    Max mod.jpg
    84.2 KB · Visningar: 107
  • Max mod2.jpg
    Max mod2.jpg
    107.9 KB · Visningar: 90
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top