Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Någon som vet färgkoden till mina silvriga orginal kåpor?
Har letat och letat men hittar inget... Hittar inget i boken.
Tacksam för svar.
Gött ju
Ganska dyrt dock.
Fått på det än?
Funderade också på att slänga på ett 14t drev fram
Vad varvar den när du ligger runt 100-110 med det drevet?
Sensorn för hastighetmätareb ser ju ut att sitta på framdrevet, vet du hur många km/h hastighetsmätaren visar fel för dig?
/Andreas
jahapp då har mitt efterlängated packet kommit hem till min kawasaki ER6-n 2012,a
View attachment 381075
totala summan för detta hamnade på 7319 :- det är inkl. frakt, tull samt moms.
inhandlades hos http://www.indysuperbike.com kan rekomender riktigt god support svara direkt på mail ovavsätt om det är helg eller vardag har fått svar varenda gång.
blir att montera detta paket efter första servicen är gjort
då jag fick pris på detta paket i sverige skulle det hamna på runt 15000 :- så jag tyckte att jag gjorde ett klipp
Sensorn för hastighetmätareb ser ju ut att sitta på framdrevet, vet du hur många km/h hastighetsmätaren visar fel för dig?
/Andreas
/Andreas
Fick paket idag
View attachment 381012
5819,45 SEK ink frakt. från http://www.clickcarparts.co.uk via ebay..
ca. 3 veckor mellan betalning och leverans... lite segt men nu är det här..
ska bara få dit det också..
HärligtJag har ett likadant system, fast i rostfritt stål, liggandes hemma. Väntar på att det ska bli lite värme ute så man kan mecka i garaget utan att frysa fast på cykeln
![]()
Hej till er som funderar på slipon till era 12or så kan jag bekräfta att man kan montera ett grenrör från er6 06-11 och sedan få dit ett leovince slipon. hjälpte en kompis med det idag. vi fick tag på ett grenrör från en skrotad 06a till bra pris. Han köpte ett arrow slipon som tyvärr ej passade så då plockade jag bort mitt leovince från min 07a och det passade perfekt. så hittar man bara ett slipon som inte är för långt och med rätt vinkel så fungerar det. Det enda man bör tänka på är att man måste använda packningarna från gamla grenröret eftersom orginal grenröret inte tätar på samma ställe. Detta gjorde att han kom under halva priset mot ett helsystem. Kanske kan vara ett värdefullt tips till någon Mvh
Har köpt en er-6n 2012. Nån som vet vilken modell originaldäcken är och hur bra de är?
Gratulerar till en fin hoj.. hur långt har den gått och har den några extrasaker?
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |