Kalas!
Lycka till och hoppas det blir bra! Visa gärna hur det blev 

Jag beställde en sådan i måndags. Kan återkomma om hur det blev![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag beställde en sådan i måndags. Kan återkomma om hur det blev![]()
Känns som ja vart in på alla sidor nu ! Vart hittar ha original lameller och hårdare fjädrar??![]()
Köp dessa special fjädrar från www.blueridgeperformance.net tro mig det är dom här som du ska ha. Sök under 650R shop och engine och sen barnett clutch springs. Välj BRP springs only om du inte ska ha kopplings packning annars tar du BRP HD Springs Kit och som sagt använd endast original lameller. Vet ej var du hittar dom billigast men sök eller i värsta fall kontakta någon lokal handlare.![]()
Jaha, då har man beställt lite prylar till hojen...
Pirelli Diablo Rosso II fram *because passion has no limits* (om man ska tro Pirelli)
Depåstöd
Bobbiner
Hugger kolfiberlook *Yeah!*
Kraschpuckar
Spegelförlängare
Och sen gnäller golfare att dom har en dyr hobby![]()
![]()
Tackar! Är ju så att hojjen driver lite fast ja har kopplingen inne. Kan det räcka med bara fjädrar eller är det lameller som måste bytas?
ok ska testa det... vajern har ja spänt ut till max . men har beställt fjäderar nu iaf så ska testa med att byta dom först o se om det hjälper.Prova att lägga i en hög växel o gasa fullt då märker du om lamellerna slirar ,om det är så kan kraftigare fjädrar lösa det ett tag. Att den driver lite åt dig kan ju vara en justersak på vajern men jag vet inte
ok ska testa det... vajern har ja spänt ut till max . men har beställt fjäderar nu iaf så ska testa med att byta dom först o se om det hjälper.
nte helt säker på vad du menar nu men .. ja kan inte ställa in kopplingshandtaget uppe vid handtaget (som man brukar) utan bara längre ner på vajern. men om man drar tillbaka kopplings grejen (kom inte på vad det heter) nere vid motorn med fingret till max så driver den iafVänta nu har du inget spel alls uppe vid kopplingshandtaget ? där ska du ha ett spel. Beställde du dom extra hårda från blueridgeperformance ?
nte helt säker på vad du menar nu men .. ja kan inte ställa in kopplingshandtaget uppe vid handtaget (som man brukar) utan bara längre ner på vajern. men om man drar tillbaka kopplings grejen (kom inte på vad det heter) nere vid motorn med fingret till max så driver den iaf
Jag ska lämna in mon på torsdag och kommer att betala 0 kr :-D lyckades få med första servicen på köpet. Kan höra med dem vad det skulle kosta annars.Ni som har Er6 av 2012 års modell: Är det någon som haft inne sin för 100 mils service? Och i så fall vad fick ni betala?
Hej å hå, tjejen min har köpt en ER-6n 06a ABS och i går när jag skulle prova ABSen så blev det ett cooool bakhjulslyft, inte så coolt om man verkligen behöver använda ABSen, bakbromsen fungerar fint, någon som har haft samma problem?
Här: http://www.mcweb.se/spegelforlangare-p-4424-c-1352.aspxVart köpte du spegelförlängarna?![]()
Detta ska vara en egenhet som finns på årsmodell 2006-08, på 09:an ska ABS:en även ta hänsyn till hur högt bakhjulet är i luften, allt enligt en provkörning i ett nummer av Bike (?) 2009 som jag läste nyligen.Hej å hå, tjejen min har köpt en ER-6n 06a ABS och i går när jag skulle prova ABSen så blev det ett cooool bakhjulslyft, inte så coolt om man verkligen behöver använda ABSen, bakbromsen fungerar fint, någon som har haft samma problem?
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |