Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Fick mina barracuda crashpuckar idag.
Snuskigt lätt installation tog 15 min .
Också en bild..Har även snakeskin på hojen som ni säkert ser.
View attachment 361246
totalt kostnad med frakt 780kr
det ser lite klent ut. hur är byggkvaliteten på dem?
Tackar! Är ju så att hojjen driver lite fast ja har kopplingen inne. Kan det räcka med bara fjädrar eller är det lameller som måste bytas?
Hur ser service intervallerna ut för denna hoj? Är servicen dyr? Jag har hittat en er6f 06 med ABS som gått ca 2000 mil för 32500 är det ett bra pris?
Ingen???
Hur ser service intervallerna ut för denna hoj? Är servicen dyr? Jag har hittat en er6f 06 med ABS som gått ca 2000 mil för 32500 är det ett bra pris?
Ingen???
För övrigt började jag min säsong med att lägga omkull hojen, jävla sand. Hur som helst verkar det lösa sig fint med reparation så med lite tur har jag tillbaka den om 2-3 veckor. När allt är klart kommer jag nog att skriva någon mer utförlig tråd i allmänna tråden ifall nån är intresserad av att veta hur det går till vid en klotning.
Hoppas att det är "onödiga" pengar du lagt ut på dem Björk!En fråga ang försäkring, vilket bolag har ni? Bilsport och mc vill ha 4100 ca för min. Svedea 2700, är Svedea sämre att handskas med eller ska jag helt enkelt spara lite stålar iår?
Har också svedea...
Fick bättre premie hos bilsport men där var självrisken på 10000, hos svedea har jag 2500 istället
Du vet väl om att självrisken hos Svedea är 1500 om motorcykeln är utrustad med ABS, vilket din är..
Det lättaste sättet att se om det är ett bra pris är att gå in på blocket och kolla vad likvärdiga objekt ligger på.Hur ser service intervallerna ut för denna hoj? Är servicen dyr? Jag har hittat en er6f 06 med ABS som gått ca 2000 mil för 32500 är det ett bra pris?
Ingen???
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning