Skruvade på min arrowburk förra helgen och är riktigt nöjd.
Beställde från samma sida och deras kundservice är kanon.
Var inte allt för avancerat även för mig med tummen mitt i handen att montera men räkna inte med att få med någon installationsmanual. Är nog lite smidigare att byta på en N-hoj också.
Jag bytte första dagen så vet ej om den tappat effekt eller inte, men med det nya ljudet så känns det nästan som att den är dubbelt så snabb 
Åfasen, ja det är ju verkligen en skaplig timpenning då..
Beställde från samma sida och deras kundservice är kanon.
Var inte allt för avancerat även för mig med tummen mitt i handen att montera men räkna inte med att få med någon installationsmanual. Är nog lite smidigare att byta på en N-hoj också.

Nej tycker inte man ska behöva betala mer än ca 1200:- för första service. Bara ett oljebyte + kontroll. I Kalmar och Norrköping finns aktoriserade kawa verkstäder som ligger där prismässigt. annars är det ockerpriser. Hört att flera verkstäder ligger kring 1800-3000:-.
Så länge folk går med på att betala ett högt pris så kommer dom att fortsätta ta betalt. Undrar vad man för dunder olja för dessa priser och om dom behöver att vara 2 man för att göra denna service som inte tar mera än 1 timma. 200 för olja och filter sedan 1800 i timmen.
Åfasen, ja det är ju verkligen en skaplig timpenning då..

Last edited: