FZ1
Resan är målet!
Någon Jaso-MA klassad, läs oljetrådarna 1+2 om du orkar.Looped skrev:...Typ av olja då?
...vart sitter pluggen man tar bort?
Bifogar utdrag från verkstadshandboken
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Någon Jaso-MA klassad, läs oljetrådarna 1+2 om du orkar.Looped skrev:...Typ av olja då?
...vart sitter pluggen man tar bort?
Sewn skrev:2443390Hmm, vilken tråkig orange färg det var. Lite för mörk. Då tycker jag gott de kunde haft kvar den gula. Ska väll tilläga att jag självklart är partisk![]()
Lustigt att det är samma filter men bara 17 Nm, på ZX6:an är det 31 Nm om jag inte minns fel.FZ1 skrev:2444421Bifogar utdrag från verkstadshandboken
17,2 NmNeutral skrev:2444465Lustigt att det är samma filter men bara 17 Nm, på ZX6:an är det 31 Nm om jag inte minns fel.
break out skrev:2468309Jag är väl antagligen blind men har inte hittat nånstan vad man kör med för olja i Er6:an. Då menar jag alltså syntet eller mineral... Vet att det kan vara lite olika beroende på vad det är för cykel.
Tacksam för hjälp.
/Jonas
nilo skrev:2471638Vet inte om någon kanske länkat till denna innan. ER-6f med Scorpion Slip-on.
Hittade inget när jag sökte iaf. Rätt skönt ljud.
http://www.youtube.com/watch?v=So965Ls19kU
Nej, men jag hittade kraschkåpor till ER6f på http://crbodies.com/StoreHomePage/tabid/53/txtSearch/2006+650/Default.aspxFZ1 skrev:2472411Någon som vet om framdrevet passar från någon annan hoj? Kawwa har bara original 15 i sina listor. Tänkte dreva upp ett kugg fram och ned 2-3 bak.
Ja, det är det.Looped skrev:2476041Det är väl ändå slanglösa däck på ER-6'an?
Looped skrev:2476041Snabb fråga,
Det är väl ändå slanglösa däck på ER-6'an?
Gustav1 skrev:2478049Jopp, dessutom sitter det ingen innerslang mellan däcket och fälgen heller.
Ehm, äsch.
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra