Kolla diskussionen nedanför klippet, dom analyserar videon och kommer fram till att den är fake.
Hursomhelst så är det synd om den hoj
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kolla diskussionen nedanför klippet, dom analyserar videon och kommer fram till att den är fake.
Vad fick ni som köpte nya hojar betala hos handlaren? Fick ni reducerat pris eller en klumpsumma i tillbehör? Jag har fått ett pris på 58k hos ett par handlare. Är det en schysst deal?
Hehe, han måste ha märkt att du var jävligt sugenER6n -07
61900 + mc Jacka (Värde 1900) och ett skivbromslås (6-700) på BRH i Löddeköpinge.
Han vägrade och gå ner i pris eftersom er6:an säljer som smör.
Jag blev erbjuden 4000 i tillbehör. Detta gällde en svart eller silver utan ABS. Orange är slut hos BRH.Jag vill gärna ha Renthal-styre eftersom de har snygga fågelpinnar (tvärpinnen) och det vill jag ha (Rizoma har inte det). Men jag har kollat en massa Renthal-styren, inklusive styren gjorda för 80cc crossar och de är fortfarande för breda i mitten så jag är skeptisk till att vajrar och kablar ska räcka.
Vet att Rizoma-styret fungerar men jag vill inte ha det för att det saknar fågelpinne och tyvärr anger de inte alla mått. Hoppas att någon som använder Renthal här vet exakt vilket styre de har på. Renthal har alltså runt 25 olika styren med olika mått.
Vad fick ni som köpte nya hojar betala hos handlaren? Fick ni reducerat pris eller en klumpsumma i tillbehör? Jag har fått ett pris på 58k hos ett par handlare. Är det en schysst deal?
Hehe, han måste ha märkt att du var jävligt sugenJag blev erbjuden 4000 i tillbehör. Detta gällde en svart eller silver utan ABS. Orange är slut hos BRH.
Nu har jag äntligen tagit steget att beställa en hugger. Det blev lite halvfegt att beställa från Sverige, men även om det är lite dyrare så är det mycket enklare om något blir fel.
Det blev alltså en hugger(olackad) från Ermax och fäljtejp(följer Petrus snygga Er-6:a). Med en leveranstid på, tro det eller ej, 20 arbetsdagar.
Blir att kryssa av i kalendern för var dag som går. 19 dagar kvar nu.
Lägger upp bilder på hur det blir senare.
. Har beställt en del saker från England och har aldrig haft några problems utan snarare tvärtom. Man kan ju fråga sig vad svenska posten gör när det blir billigare att få hem delar från England än från södra Sverige för mig
ska bo kvar ett tag iallafall...Kul att köra hoj nere i sthlm. Praktisk med nån slags färdmedel förutom SL oxå.. om man vill handla och så...
Ska jag sälja borde jag ju sälja nu när det är mycket säsong kvar och inte i Juli då jag flyttar..
Vet inte riktigt syftet med inlägget. Ventilerear lite tankar om min kära er6 bara antar jag![/QUOTE]
Kackadoan;2957761[/QUOTE skrev:[/PHP]
Behåll hojjendet finns MASSOR med roliga vägar runt Stockholm, kurviga och trevliga fikaställen.....
![]()
Du kommer ångra dej om du säljer.
Koncentrera dej på att hitta garageplats istället för försäljning![]()
![]()
Nu har jag följt er tråd ett tag så nu till frågor:
Jag har precis sålt min Triumph och tänkte gå ner i storlek till en er6:a,
jag bor i Eskilstuna och undrar om någon vet en vettig Kawa handlare man kan snacka lite med om ett ev. inköp, prismässigt ,tillbehör osv.
Jag kan tänka mig att åka ganska långt om handlaren verkar shysst.
Tacksam för lite hjälp.
För er som funderar på att byta så tänkte jag nämna en del saker om själva bytet. Jag gjorde det på runt 1,5 timme men då gick allt klockrent och jag är ingen mekaniker Så nu har man äntligen fått tid att sätta på mitt mattsvarta rizoma styre.
Sååå glad att jag bytte. Körställningen blir klart sportigare med ett lägre bredare styreFör er som funderar på att byta så tänkte jag nämna en del saker om själva bytet. Jag gjorde det på runt 1,5 timme men då gick allt klockrent och jag är ingen mekaniker
Två saker som jag tycker är viktiga. 1. Ha tillgång till tryckluft för det underlättare som tusan när man skall kränga av och på det vänstra gummihandtaget. 2. Mät och mät igen för att borra korrekt för att få omkopplarna att sitta där man vill ha dem. Bättre att mäta och måtta mot det gamla styret en gång för mycket en att få borra flera hål. Förutom det så var det lättare än att byta till slip-on tycker jag och klart värt pengarna
![]()
|
|
Ny Suzuki-importör
Suzuki SV-7 GX var en av Su... |
|
|
Suzuki byter importör!
Suzuki SV-7 GX var en av Su... |
|
|
MotoGP-säsongen avslutas i stor stil
Den traditionella finalbild... |
|
|
Återkallelse av KTM 125, 250, 390 och 990 DUKE-modeller från årsmodell 2024
Är din KTM bland dem som sk... |
|
|
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN
Pressrelease; Visby, 2025-1... |
|
|
2026 års YAMAHA XSR900 GP
Yamahas Sport Heritage-seri... |
|
|
Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger
Yamaha Motor firar sitt 70-... |
|
Smarta garageprylar från IVON!
IVON motorcykellyft, 450 ki... |
|
|
|
Med ny V-twin och monocoque-ram
Ducati presenterar nya Hype... |
|
|
Slutstrid i MotoGP
MotoGP-säsongen börjar lida... |