Er bakismedicin?

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Är så överjävligt bakis att jag just talade med ulrik..

Ska festa idag också så tips för att slippa detta vore önskvärt, vad gör ni för att slippa?

Jag drack 1 liter vatten med två samarin i igår innan jag börja suppa va tänkt att jag skulle drick 1 liter till när jag kom hem men det sket sig, så det blev nu istället.

Urk varför kan jag inte sova när jag är full/bakis?

Prulle, vatten INNAN du börjar supa hjälper inte. Du ska dricka massor av vatten EFTER du lastat in groggar, bira, schnapzar och annat alkobaserad dricka. :D Alltså en liten stund innan du ska "sova". Sen kanske hålla nivån med alkohol på en lite läge pinne än alltid topp.

...men what-a-heck, för all del, festa på! Paaaaaaaaaaaaarty är kul! :tummenupp

Mera sprit!! Köp Cider de är alltid bra dan efter!!

Prulle, vatten INNAN du börjar supa hjälper inte. Du ska dricka massor av vatten EFTER du lastat in groggar, bira, schnapzar och annat alkobaserad dricka. :D Alltså en liten stund innan du ska "sova". Sen kanske hålla nivån med alkohol på en lite läge pinne än alltid topp.

...men what-a-heck, för all del, festa på! Paaaaaaaaaaaaarty är kul! :tummenupp

De va ju de som va planen! Men det sket sig "Lite" :gnissla:brinnerup:banana:yoparty

Va faktiskt inte så toppad igår, vad jag minns.:gnissla

Jag har hört att ciderbakfylla är mer groteskt än vanlig bakfylla. Så det ger jag mig inte på.

Jo så är det säkert men om du super på fredag så är 7-8 cider helt ok på lördagmorgonen....
Jag har så svårt att dricka sprit eller öl när jag vaknar bakis men en hoper med cider går alltid i....
När du sedan nått ditt esse så är sprit eller vad du dricker inget problem!!:fyllisar

Jag har hört att ciderbakfylla är mer groteskt än vanlig bakfylla. Så det ger jag mig inte på.

Ciderbakfylla är förjävlig...men då pratar vi inte äckelkopparbergs utan typ Bulmers eller Westons...riktig cider!!

Prulle..om du ändå skall festa idag igen så är det bästa att du tar en återställare (trodde aldig jag skulle rekommendera ngn det :P).

ingen idé direkt att pimpla massa vatten innan du börjar dricka i baksmällereducerande syfte. Varannan vatten hjälper nog. Det enda som verkligen hjälper är att dricka efter tolerans :P det är en konst att kunna drick i rätt takt..hålla sig salongskanon en hel kväll :) tänk på det ikväll :)

Ciderbakfylla är förjävlig...men då pratar vi inte äckelkopparbergs utan typ Bulmers eller Westons...riktig cider!!

Prulle..om du ändå skall festa idag igen så är det bästa att du tar en återställare (trodde aldig jag skulle rekommendera ngn det :P).

ingen idé direkt att pimpla massa vatten innan du börjar dricka i baksmällereducerande syfte. Varannan vatten hjälper nog. Det enda som verkligen hjälper är att dricka efter tolerans :P det är en konst att kunna drick i rätt takt..hålla sig salongskanon en hel kväll :) tänk på det ikväll :)
Återställare nu? fyfan..

Nej vattnet innan va för att få i mig samarinen som jag trodde skulle hjälpa idag, kan säga att det ska stryckas från listan..Dricka med motta... bah! ;)

:hihi ungdomlig oerfarenhet alltså....
Va fan? Eru inte rutinerad? :brynad
nja lite skrämande men behöver inte dricka specielt mkt för att få minnesluckor och bli sjukt bakis, räcker med 7-8 öl :3freak

Lite illa att vakna i sin egen säng på midsommadagen.. (Hur fan gick det till?)

Last edited:
Återställare nu? fyfan..

Nej vattnet innan va för att få i mig samarinen som jag trodde skulle hjälpa idag, kan säga att det ska stryckas från listan..Dricka med motta... bah! ;)

en återställare måste inte vara ngt jävligt starkt.
Samarinen pissade du ut innan alkoholen ens hade nått din lever bubben:krama

inte drick med motta...drick med måtta :P ;)

du kan ju sakta ner en halv öl i minuten iaf...:gnissla

De förklarar varför den inte hjälpte, aja värt ett försök iaf :hihi

schh mobbas inte, jag kan inte riktigt försvara mig idag ;)

Urk om det bara sluta snurra och magen lugnade sig skulle jag kunna somna om och vakna när pizzerian öppnat. (Fan va jag skulle kunna döda för en grekisk sallad!)

Man ska ta en resorb innan man lägger sig när man supit. Vätskersättning är bra skit! :tuttar
Altså det e lite surt att man ska göra allt innan man går och lägger sig.. När jag behöver förebygga baksmälla så stänger min hjärna av sig när jag går igenom porten, jag skämtar inte jag kan inte minnas en ända gång jag full har gått upp för trappan eller låst upp min dörr. Kommer ihåg att jag satt och prata med min granne (:tuttar) på tåget hem och att vi gick hem men typ 100 meter hemifrån försvinner minnet...

Suck det är den näst drygaste fylle egenskapen jag har, den värsta är att jag glömmer bort att ragga när jag blir ful.. Det är såpass illa att folk får säga till mig att en brud stöter på mig flr jag märker det inte själv. :3freak

Nyheter
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT