Er bakismedicin?

Alltså.... Jag köpte sånnnnadäringa bakis tabletter till igår.

Ett stortglas vatten och 2st brustabletter innan man går och lägger sig.

Men vafaaaaaan det tog ju typ 30min innan tabletterna äns var halvtupplösta. Jag hann somna innan bakis-reducerar:n var klar! :mad:

Det som faktiskt funkar är tabletten Bakis, följ bara instruktionen så hjälper det. Sen kan det även va lämpligt att ta en allergitablett innan man börjar dricka då endel får bakissymtom fast det är en allergireaktion...
Kanske låter konstigt men så är de.

Dricka vatten tills det inte går ner mer när man kommer hem och äta något litet. Sova. När du vaknar dricker du sedan så mycket vatten det går igen. Sova. När man vaknar nu den andra gången brukar det vara alles gut!

Det är bara börja om att supa. Ska man supa två dagar gäller det att den andra dagen hålla sig ungefär salongsberusad från när man vaknar tills den hårda, arga supningen börjar senare på kvällen.

Det kan vara en lite svår balansgång det där. Det gäller att salongsberusningen inte övergår till frankensteinfylla för tidigt, för då slutar kvällen i sömn eller katastrof, fast samtidigt får man inte bli för nykter heller, för då kommer baksmällan.

Altså det e lite surt att man ska göra allt innan man går och lägger sig.. När jag behöver förebygga baksmälla så stänger min hjärna av sig när jag går igenom porten, jag skämtar inte jag kan inte minnas en ända gång jag full har gått upp för trappan eller låst upp min dörr. Kommer ihåg att jag satt och prata med min granne (:tuttar) på tåget hem och att vi gick hem men typ 100 meter hemifrån försvinner minnet...

Suck det är den näst drygaste fylle egenskapen jag har, den värsta är att jag glömmer bort att ragga när jag blir ful.. Det är såpass illa att folk får säga till mig att en brud stöter på mig flr jag märker det inte själv. :3freak

orutinerat :fakta

Jag har turen att jag blir vrålhungrig och törstig som fan när jag krökat på.
Så innan jag lägger mig brukar jag peta i mig en filtallrik och typ 1liter vatten oavsett hur snorkalas jag än är.

Rätt chill faktiskt, ordet bakfylla existerar knappt i min vokabulär :hihi

en återställare måste inte vara ngt jävligt starkt.
Samarinen pissade du ut innan alkoholen ens hade nått din lever bubben:krama

inte drick med motta...drick med måtta :P ;)

du kan ju sakta ner en halv öl i minuten iaf...:gnissla

orutinerat :fakta

Jag har turen att jag blir vrålhungrig och törstig som fan när jag krökat på.
Så innan jag lägger mig brukar jag peta i mig en filtallrik och typ 1liter vatten oavsett hur snorkalas jag än är.

Rätt chill faktiskt, ordet bakfylla existerar knappt i min vokabulär :hihi

fök off freak!

är fortfarande galet bakis och vrål hungrig, plötsligt inser jag varför folk skaffar flickvänner och har annat än öl i kylskåpet..:banana

ett tips till nästa gång är att göra allt iordning innan, bre några mackor med flottigt pålägg och kasta in i kylen, ställ in ett gigantiskt glas vatten också, allt som besparar en arbete när man kommer hem asnitad är bra :fakta

Kaffe på natten är det shit, gick en flaska snaps och en halv flaska congnac igår
och en hel del öl på 3 pers igår, kaffe o cognac är krymt!

Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026