Epoxygolv

Medveten om det. Har sneglat på denna också:

1444.jpg

Kan inte riktigt bestämma mig för om den kanske är aningens för slimmad.

Mycket snyggare. Ser inte ut som ett storkök a´la design.

Påminner om den vi har hemma, men våran är lite lägre.Vet inte om det är designade prylar, men Tapwell heter dom iallfall...

Medveten om det. Har sneglat på denna också:

Kan inte riktigt bestämma mig för om den kanske är aningens för slimmad.
Klart mycket bättre! Fast egentligen är det ju skit samma vad vi tycker, det är ju ditt kök ;)

Påminner om den vi har hemma, men våran är lite lägre.Vet inte om det är designade prylar, men Tapwell heter dom iallfall...
Nu är det nog väldigt få prylar som ploppar fram av sig själv, eller odlas på träd, allt designas :fakta Fast är det skitdyrt så skriver man att det är designat också, annars kanske dom rika köparna tror att det är odlade kranar och soffor dom köper :rolleyes:

Klart mycket bättre! Fast egentligen är det ju skit samma vad vi tycker, det är ju ditt kök ;)

Haha. Jag skiter faktiskt i vad ni tycker. Tråden handlar egentligen om epoxigolv eller inte. Blandare känner jag att jag är kapabel att välja helt på egen hand :)

Finns även golv i polyuretan. Lite mjukare och har bättre ljuddämpande egenskaper, men man missar högglansen.

De här pysslar med såna golv: http://www.fogfriaytor.com/
Har ringt dom, men de verkar inte vara så intresserade av att återkomma tyvärr.

Haha. Jag skiter faktiskt i vad ni tycker. Tråden handlar egentligen om epoxigolv eller inte. Blandare känner jag att jag är kapabel att välja helt på egen hand :)

Finns även golv i polyuretan. Lite mjukare och har bättre ljuddämpande egenskaper, men man missar högglansen.

De här pysslar med såna golv: http://www.fogfriaytor.com/
Har ringt dom, men de verkar inte vara så intresserade av att återkomma tyvärr.

Ett blankt golv kräver att man städar väldigt ofta men du kanske inte behöver städa själv iofs. Tänk också på att hårt golv sliter mer på lederna än ett som sviktar lite, speciellt hemma där man går barfota/i strumplästen.

Ett blankt golv kräver att man städar väldigt ofta men du kanske inte behöver städa själv iofs. Tänk också på att hårt golv sliter mer på lederna än ett som sviktar lite, speciellt hemma där man går barfota/i strumplästen.

Jodå, det är jag som städar. Min lilla robotdammsugare har sagt upp sig tyvärr.

Fick precis tag i en snubbe på det där företaget och han skulle skicka över prover.

Nu är det nog väldigt få prylar som ploppar fram av sig själv, eller odlas på träd, allt designas :fakta Fast är det skitdyrt så skriver man att det är designat också, annars kanske dom rika köparna tror att det är odlade kranar och soffor dom köper :rolleyes:
Ungf som arkitektritade hus.
Vem fan har ritat övriga då???
Eller dom är odlade dom med???
De e inte lätt att va konsument...
Jag köper den kranjävlen som jag litar på,sen om den är tillsnidad eller inte skiter jag i.
Jag ska bara krana upp vatten o inte demonstrera att j har råd m värsta kranen.
Fy fasiken v folk blir blåsta bara f att det sitter nån liten lapp m designerns loggo.
Polaren jobbar som röris,kom ut till nån nyrik dryg jävel som beställt värsta vvsprylarna.
Polaren pelade bort märkena.
Kunden ringde o klaga så dom fick byta alla kranar för att snorisen skulle kunna visa sina polare att han köpt värsta blandarna:tomten

Polaren jobbar som röris,kom ut till nån nyrik dryg jävel som beställt värsta vvsprylarna.
Polaren pelade bort märkena.
Kunden ringde o klaga så dom fick byta alla kranar för att snorisen skulle kunna visa sina polare att han köpt värsta blandarna:tomten

Varför trycker du inte upp en massa klistermärken och säljer då?

Det börjar ta sig. Golvet på plats och blandaren också.
Det blir ruggigt vitt. Kritvitt högblankt golv (kolla ljusets reflektion) och kritvita väggar/tak. Det där med stockholmsvitt (= vit färg som är smutsig från början) har jag aldrig begripit mig på.

Imorrn skall det in möbler och grejjer, sen fotografering i nästa vecka :tummenupp

Bifogat

• IMG_5540_web.jpg
    IMG_5540_web.jpg
    19.1 KB · Visningar: 372
Ungf som arkitektritade hus.
Vem fan har ritat övriga då???

Med tanke på hur många kåkar ser ut här i trakterna får man känslan av att de inte är ritade alls.

ÅAS så läcker de inte in vatten, har inte mögliga grunder och har inga fukt/klimatproblem.
Så de är definitivt inte ritade av en arkitekt.

Den där kan man ju fan inte ha, det kommer ju röda klumpar ur den när man ska spola upp en kastrull med vatten...

Äh, det ser ju vem som helst att det är rädisor.
Bättre bild än din som ska föreställa en bisamråtta men ser ut som random bajskorv i snön. :arsele

Det börjar ta sig. Golvet på plats och blandaren också.
Det blir ruggigt vitt. Kritvitt högblankt golv (kolla ljusets reflektion) och kritvita väggar/tak. Det där med stockholmsvitt (= vit färg som är smutsig från början) har jag aldrig begripit mig på.

Imorrn skall det in möbler och grejjer, sen fotografering i nästa vecka :tummenupp

Läckert:yoparty

Med tanke på hur många kåkar ser ut här i trakterna får man känslan av att de inte är ritade alls.

ÅAS så läcker de inte in vatten, har inte mögliga grunder och har inga fukt/klimatproblem.
Så de är definitivt inte ritade av en arkitekt.

Nä, de har nog bara spontant rest sig ut myllan.
Perfekta och bra. Till skillnad från övriga västernorrländska
hus som luktade mögel redan på 70-talet.
Fast då var det ju ännu inte farligt.

För övrigt är dit inlägg som att skylla på Pinifarina eller Bertone för att
gamla (och nya) bilar rostar. Du skall ta din sten till ekonomiavdelningen.
Det är handelsnissarnas vinstmaximering parat med en stockkonservativ
oligopoldominerad svensk byggbransch som gett oss enstegsfasader etc.
Inte arkitekterna.

Och det var inte Bertone som bestämde att Fiat X1/9 skulle tillverkas utan rostskydd.

Don´t shoot the pianist! :rolleyes:

/e
(arkitekt förstås)

Tack.

Det blev riktigt bra faktiskt. Vitt golv är nog inte för vem som helst.
Man bör nog hålla antalet prylar på en väldigt begränsad nivå, och håriga husdjur och flickvänner är inte att tänka på...... :D

Å andra sidan är det många som målar sina trägolv vita, och det är ju samma sak....

Ska slänga upp lite fler bilder när det fotats.

Tack.

Det blev riktigt bra faktiskt. Vitt golv är nog inte för vem som helst.
Man bör nog hålla antalet prylar på en väldigt begränsad nivå, och håriga husdjur och flickvänner är inte att tänka på...... :D

Å andra sidan är det många som målar sina trägolv vita, och det är ju samma sak....

Ska slänga upp lite fler bilder när det fotats.

Lägenheten fräsch ut. 80 talet dejavu. Köp ett begagnat B&O system 7000 i vitt :D

Fått för mig att du ibland köper - renoverar och säljer lägenheter vid sidan om din andra verksamhet. Är tanken att bo där själv eller ska den säljas vidare?

Fått för mig att du ibland köper - renoverar och säljer lägenheter vid sidan om din andra verksamhet. Är tanken att bo där själv eller ska den säljas vidare?

Från början hade vi faktiskt tänkt bo där, men av olika anledningar bestämde vi oss för att bo kvar där vi bor nu i ett år till medan barnen är små. Sen blir det dax för villaliv i förorten :)

Den här lyan skall säljas vidare.

Från början hade vi faktiskt tänkt bo där, men av olika anledningar bestämde vi oss för att bo kvar där vi bor nu i ett år till medan barnen är små. Sen blir det dax för villaliv i förorten :)

Den här lyan skall säljas vidare.

Lycka till med försäljningen. Hoppas att ni får igen det ni lagt ner på renoveringarna. Med småbarn på väg att växa upp ändras kanske ens prioriteringar något under resans gång. Det måste man ha förståelse för. Då får vi se en ny tråd när det är dags att renovera villan om lite drygt ett år :)

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti