Epic fails?

Martein

därför att älg
Gick med
5 Jun 2006
Hoj
gixxah sevenfifteh
Tänkte att vi skulle andvända den här tråden för att dela med oss av våra mest epic fails eller bara vanliga fails.

Kanske finns nån pinsamhetstråd från förr men här kan man ju inkludera sånt som ingen såg( tack o lov).

Tex:
En helt vanlig arbetsdag för något år sen skötte jag mina morgonvanor in i minsta detalj: Vakna, pinka, koka gröt, slå på tv, äta gröt, borsta tänderna.
Det enda nya inslaget i min rutin var Listerine efter tandborstningen sen några dagar tillbaks.
Jag fick för mig att jag skulle testa att gurgla. Men i samma veva som jag shotliknande vänder på korken och för huvudet bakåt så tar halsen och instinktivt sväljer. :gnissla
Chockartat försöker jag direkt att harkla upp skiten som då kommer upp men givetvis tar med sig frullen.. Vipps så vart man hungrig igen. :mad:

Jag jobbade tidigare skift. Just den här morgonen gick jag upp som vanligt och gjorde mig i ordning, tog bilen till t-banan och satte mig och halvslumrade. Vid gullmarsplan kollar jag i kalendern efter något bara för att upptäcka att jag denna dag börjar 16, inte 6.

Fy fan vad lång vägen var hem.:mad:

Har en Listerin story jag me´.

Jag har ingen mugg till min flarra utan klunkar direkt ur.

Är stressad som faan har en sprillans ny flarra mekar och trilskas lite med plasten får den den sliter upp korken tar en stor klunk vippar ner flaskan snabbt, min häftiga rörelse gjorde att en tsunamivåg av Listerine sprutade rätt upp ur flaskan i ansiktet på mig :listeriniögonen det sved rejält :gråta

Epic

vet inte om det är epic eller ej, men iallafall:
min diskbänk består av en planka stående på fyra ben (med ganska långt emellan dem) och en diskho nånstans på mitten. på sagda bänk har jag ställt en mikro, en bänkdiskmaskin och en stekplatta vilket har fått till följd att bänken sviktar nedåt en hel del på mitten. nåväl, händig som man är så tänkte jag att "det här ska snart vara fixat" och försökte stötta upp bänken på mitten medelst ett gammalt sängben. misstag ett: för kort sängben. jaja tänkte jag, jag kan ju alltid stötta under diskhon. därmed begick jag misstag nummer två. lyfter upp hela diskbänken så att jag får in stöttan under själva diskhon, sätter in stöttan och släpper ner bänken försiktigt. kaboom! bänken väger för tungt/sviktar för mycket så den åker ner medan diskhon som ju stöttas upp av sängbenet stannar kvar i uppeposition. resultat av lagningen: sviktande diskbänk med numera lös diskho:huvet
ger upp och börjar plocka undan verktygen. allt får inte riktigt plats i verktygslådan så hammaren får ligga uppe på lådan. "ska ju ändå bara bära den till sin plats". jo men tjenare... går förbi vardagsrumsbordet vars bordsskiva är av glas och snubblar på dammsugarslangen varpå den löst liggande hammaren glider av lådan och faller långsamt ner mot bordsskivan...
PANG! skivan går i tusen miljarder bitar och det med en smäll som kan liknas vid ett pistolskott! härdat glas minsann... så, slutresultat av fixning av diskbänk: trasigare diskbänk som fortfarande sviktar på mitten samt jättetrasig bordsskiva som måste städas bort. slutresultat av allting på lång sikt: det droppar vatten ner under diskbänken så fort man råkar spilla lite på kanten och ett antal glasskärvor i fötterna:huvet
värsta macgyver här dårå!!!:huvet

Nyheter
Márquez obeveklig i Misano

Misano gav Márquez hans fem...

Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...