Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Men det gäller oxå att veta varför konsekvenserna blev som de blev. Att osynlig flera dagar senare sätta en kniv i däcken kommer ägaren (kanske inte samma som körde, epan kanske var utlånad?) garanterat tro att det är av någon annan anledning än den där vänstersvängen.För mig handlar det om att gör man något sär så får man ta konsekvenserna.
Självklart ska du kniva däcken, glöm bara för guds skull inte att bränna ner hans hus också!
Men det gäller oxå att veta varför konsekvenserna blev som de blev. Att osynlig flera dagar senare sätta en kniv i däcken kommer ägaren (kanske inte samma som körde, epan kanske var utlånad?) garanterat tro att det är av någon annan anledning än den där vänstersvängen.
Ett exempel. Om du dunkar på din flickväns morsa och tjejen kommer på dig utan din vetskap men säger inget. 2 veckor senare får du utan varning en vas i huvudet kommer du koppla det till ditt dunkande eller till att du glömde fälla ner toalocket?
Edit:
Men det är alltid kul med omotiverat våld. Kniva fö fan!
En säck våt hönsgödsel över bilen, sedan tar du en pinne och skriver något käckt, typ Sporthoj rules......![]()
Surströmmingsspad i luftintaget = skrotad epa
Antar att du är ironisk. Så du tycker det är ett helt okej beteende? Bara dra ner byxorna och ta den i röven kanske fungerar för dig men jag har andra värderingar.
Du tycker jag (en normal svensson) ska konfrontera två Epa-raggare som är nästan dubbelt så stora som mig själv och på nåt sätt lyckats få fram mitt budskap utan att få ett gapskratt i ansiktet?
Det vore nåt, faktiskt ett riktigt bra alternatv![]()
Bara dra ner byxorna och ta den i röven kanske fungerar för dig men jag har andra värderingar.
Kan inte någon bara göra en instas o ta bort tråden...GuW har helt rätt!
Klart det finns undantag...finns säkert många som kör prickfritt! Det är jag helt säker på. Var kanske lite snabb med att dra alla över en kant...jag har inte så bra erfarenheter av epa-förare, men som sagt finns många undantag!Jag har dessutom en son som kör "Epa", han har kör den i ett par år nu och tar körkortet i oktober, förutom en mindre incident med polisen om hur fort en A-traktor egentligen får gå så har han kört prickfritt.
Att dra alla "epa åkare" över en kam är inte mindre korkat än att påstå att alla sporthojsförare beter sig som GR på vägarna.
Klart att det finns puckon i/på alla sorters fordon, men jag skulle vilja påstå att trafikmognaden hos a-traktorförare är betydligt högre än hos genomsnitts 16åringen.
Fy fan så jävla dumma i huvudet folk är!
Och då menar jag folket här på forumet.
"Ge igen i smyg" Skrattretande tamejfan...
Jag hoppas någon som retade sig på fortkörningen välter din hoj och sätter eld på den, om 14 dar så du begriper att du gjorde fel...
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti
Den 7–10 augusti 2025 förva... |