B89
Suit up!
1 knivat däcken, 2 slått in framtänderna på dem 3 baseboll träat motorn och pissat på bilen sen hade jag varit nöjd
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Antar att du är ironisk. Så du tycker det är ett helt okej beteende? Bara dra ner byxorna och ta den i röven kanske fungerar för dig men jag har andra värderingar.
Du tycker jag (en normal svensson) ska konfrontera två Epa-raggare som är nästan dubbelt så stora som mig själv och på nåt sätt lyckats få fram mitt budskap utan att få ett gapskratt i ansiktet?
Det vore nåt, faktiskt ett riktigt bra alternatv![]()
Vad är du själv på vintern?? En GALEN bilist...eller??
Du säger ju tillomed att du kör för fort på en kurvig väg...vad väntar du dig ?...han hann väl inte ens se dig.![]()
Jag säger inte att jag är en jättebra bilist men jag utsätter inte andra för fara på det sättet, det vet jag.
Det var en 400-500 meter lång raka detta handlade om som jag skrivit tidigare. Det var ingen jättekurvig väg men tillräckligt rolig stundtals för att köra. Att åka sporthoj i 110 (110 PÅ mätaren!) på en rak 70 väg med en stillastående bil på andra sidan vägen anser inte jag som galet. Tror majoriteten som kör/kört sporthoj håller med. Dessutom med skillnaden på hastighetsmätaren mot riktig fart samt polisens 3 km/h konstanta avdrag så hade jag inte ens blivit av med körkortet. Att då kalla det galet? Nja![]()
Jag säger inte att jag är en jättebra bilist men jag utsätter inte andra för fara på det sättet, det vet jag.
Det var en 400-500 meter lång raka detta handlade om som jag skrivit tidigare. Det var ingen jättekurvig väg men tillräckligt rolig stundtals för att köra. Att åka sporthoj i 110 (110 PÅ mätaren!) på en rak 70 väg med en stillastående bil på andra sidan vägen anser inte jag som galet. Tror majoriteten som kör/kört sporthoj håller med. Dessutom med skillnaden på hastighetsmätaren mot riktig fart samt polisens 3 km/h konstanta avdrag så hade jag inte ens blivit av med körkortet. Att då kalla det galet? Nja![]()
Tillräckligt fort för att tappa körkortet i allafall![]()
Jag vet inte hur stor skillnaden är på hojen men på min bil så går den i 101 km/h när det står 110 på mätaren. Kollat med 3 olika gps:er som jag litar mycket mer på då det är konstaterat i flertalet tester att hastighetsmätaren ljuger. Så om hojen skulle vara liknande majoriteten bilar så blir 110 på mätaren 101 på lasern och polisens 3 Km/h REA 98 km/h = jag klarar lappen. Sen kan man tycka vad man vill om den hastigheten, körkortet behåller jag
180-200 km/h. Då har man inga som helst regler på sin sida. Allt som händer är ens eget fel. Bara min uppfattning
Jag har dessutom en son som kör "Epa", han har kör den i ett par år nu och tar körkortet i oktober, förutom en mindre incident med polisen om hur fort en A-traktor egentligen får gå så har han kört prickfritt.
Att dra alla "epa åkare" över en kam är inte mindre korkat än att påstå att alla sporthojsförare beter sig som GR på vägarna.
Klart att det finns puckon i/på alla sorters fordon, men jag skulle vilja påstå att trafikmognaden hos a-traktorförare är betydligt högre än hos genomsnitts 16åringen.
Såja.man tar fram teleskåp batongen och drar i fram rutan och sen drar man då kan dem inte jävlas med oss på ett tag och dem kanske tänker om innan dem gör de igen
Fick bara en fundering om detta nu på kvällskvisten. Är det helt tokdåligt att jämföra det dom gjorde med att hota någon på skoj med en skarpladdad pistol? För det dem gjorde när de körde till och stanna precis innan jag passerade var ju att dem "hotade" att köra på mig. Skillnaden är väl bara den att om pistolen är säkrad så var det epa-föraren gjorde idag mer riskabelt![]()
Den dan någon siktar på dig med ett skarpladdat vapen kommer du inse att skillnaden e hyffsat enorm.
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti
Den 7–10 augusti 2025 förva... |