Ensam hela helgen tjejen är hos sin syrra

Efter allt sket sig så sitter man här med screwdriver prickikorvhårdmacka och popcorn

Efter allt sket sig så sitter man här med screwdriver prickikorvhårdmacka och popcorn

Vad sket sig då ?
om man får fråga förmodligen bruden i bar kön som blev förbannad efter att du
grabbat tag i hennes rumpa o tryckt ihop den så att den blev blå , och sen givit
dig en örfil :)

"popcornen är slut endast kärnor kvar , men ta mig fan är det dom godaste"

Hole - Malibu

sitter i soffan med datorn, dricken en gammel ardbeg;-) lyssnar på rammstein

Vad sket sig då ?
om man får fråga förmodligen bruden i bar kön som blev förbannad efter att du
grabbat tag i hennes rumpa o tryckt ihop den så att den blev blå , och sen givit
dig en örfil :)

"popcornen är slut endast kärnor kvar , men ta mig fan är det dom godaste"

Hole - Malibu
Haha nej inte fått min lön än :3freak så ingen utgång den här helgen, nej festen vi skulle dra vidare till dog och sen blev det stor gräl mellan polare så alla gick hem :3freak men men kanske man får nått gjort imorn (troligt..)

Fast din gisning va bättre så vi säger så :hihi

sitter i soffan med datorn, dricken en gammel ardbeg;-) lyssnar på rammstein
rammstein va länge sen får bli det!

Last edited:
tragist med bråk. nej fan de enda sällskapet man ska ha när man festar är en spegel... man ska inte dricka ensam ;-) paint it black rullande stenar

tragist med bråk. nej fan de enda sällskapet man ska ha när man festar är en spegel... man ska inte dricka ensam ;-) paint it black rullande stenar
Tur att jag flyttar om några dagar, så skönt sen det blev bestämt har allt ballat ur så det känn riktigt skönt.
Haha sant, fan du har musiksmak du!

Humm mer drive än screw kvar...

Last edited:
HAHA då var det dags var ute å hämtade en grej i bilen å hadde musiken på under tiden och när jag kommer tebax står det en rätt fin brunett:tuttar utanför å min dörr å frågar om jag kan sänka volymen,, frågar om hon inte vill vara med på fest men hon hadde pojkvän:näsblod
Desutom svensk, blev ju lite paff hadde väntat mig en sur polack.

joda det var rammstein som gjorde de:yoparty

HAHA då var det dags var ute å hämtade en grej i bilen å hadde musiken på under tiden och när jag kommer tebax står det en rätt fin brunett:tuttar utanför å min dörr å frågar om jag kan sänka volymen,, frågar om hon inte vill vara med på fest men hon hadde pojkvän:näsblod
Desutom svensk, blev ju lite paff hadde väntat mig en sur polack.

joda det var rammstein som gjorde de:yoparty
hhee you cant blame a guy for trying

har gjort tvärt om poppae i bilen sprang in för hämta nått med musiken igång och inne låter det som grannen har fest från bilen :D

hur fan ändrar man avatar på facebook ?

Är skitkass på fäjsbookk
Tryck på avataren.

Np: WASP i fuck like a beast

Last edited:
hehehehehe vi får se om vi inte springer på varandra i hoj sverige i sommar då får vi sänka några bägare och slakta några gamla klassiker. nu blir de lite Iron man ;-) på fejjan får du gå in på din profil sen e de bara föra markören över din bild så stårde byt bild ;-)

Jahopp, då ansluter jag och Åbro original till klubben.
Musiken som spelas nu är Metallica med Whiplash:tummenupp

nu blir det skitigt på riktigt Mötley crue på ingång!

Tips på nått som finns i en ungkarls tillfälliga hem man kan blanda fulsprit med?

ahhhh julstämnimning. finsk äggtoddy renat i äggkopp;-)
fighting the world manawor

Sneakers-glider i sommartider

Å på tal om allt å inget floodi, vet du om det finns nån mer affär i kalmar än motortema som säljer skinnkläder? (andra som vet får självklart också svara har dock bara sett att de är han från kalmar)

ahhhh julstämnimning. finsk äggtoddy renat i äggkopp;-)
fighting the world manawor
asså jag e fan mulle meck först inge kol då hittar jag kol rester i öppna spisen sen inget folie då kommer jag på att det finn på smörpacketet nu ingen tändare.. tur man har micro!

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman