Ensam hela helgen tjejen är hos sin syrra

Suck...
Om man måste fråga på nätet vad man skall göra så ligger nog alfapet eller inspelade avsnitt av "på spåret" nära till hands.

Om inte....

1. Call girls
2. Callgirls
3. En låda Bollinger + 2 + bubbelpool
4. xxx
5. Städa

Jag trivdes mycket bra. Studerade 96-00. Bodde kvar 00-03 och festade, drack sprit, krökade och slösade bort pengar...
Fan va gött! låter precis som min anda hehe nej men man e ju korkad om man inte pluggar vidare nu närdet ändå inte finns jobb så lär bli det.
Vad pluggad du om man får fråga? Hur mkt olika saker finn det? jag ska på sjöfart men antar att det annat (Ont om :tuttar annars:hihi)

Suck...
Om man måste fråga på nätet vad man skall göra så ligger nog alfapet eller inspelade avsnitt av "på spåret" nära till hands.

Om inte....

1. Call girls
2. Callgirls
3. En låda Bollinger + 2 + bubbelpool
4. xxx
5. Städa
ja så länge du inte kör alt. 5 NU så e de ju bra.

om du inte ringt alla och förökt alla kontakter än så e de nog lite sent :(

Last edited:
Fan va gött! låter precis som min anda hehe nej men man e ju korkad om man inte pluggar vidare nu närdet ändå inte finns jobb så lär bli det.
Vad pluggad du om man får fråga? Hur mkt olika saker finn det? jag ska på sjöfart men antar att det annat (Ont om :tuttar annars:hihi)

Jag pluggade till sjöingenjör.

I Kalmar fanns det på min tid i alla fall ganska många flickstudenter som tyckte sjöbusar var intressanta. Sen fanns det såklart många flickstudenter som tyckte att sjöbusar var mindre värda än morgontidningen från förra veckan.

'

Kaptenen vinkar tillbaka:tummenupp
nu blir de lite iron tror jag
Fan va artigt, jag ska befria två av han från systemet som tack imorn hade jag tänkt.

Jag pluggade till sjöingenjör.

I Kalmar fanns det på min tid i alla fall ganska många flickstudenter som tyckte sjöbusar var intressanta. Sen fanns det såklart många flickstudenter som tyckte att sjöbusar var mindre värda än morgontidningen från förra veckan.
hehe det är för dom inte vet vad man kan göra med föra veckans nyheter:brynad :gnissla Man får ju pajla läget innan man säger vad man pluggar :sneakebastard Nej men så e det ju alltid, skönt att höra att det inte är de ända studenterna iaf.

Last edited:
nehe nu säger jag gonatt ska ju faktiskt jobba imorgon.
Floodi vart är bilderna?
Imorgon när jag vaknar vill jag se bevis på kvällens bravader
tackför en trevlig kväll.:yoparty

[YOUTUBE-ID]Frtfl69axVM[/YOUTUBE-ID]

Fan vilka minnen den låten ger :D

nehe nu säger jag gonatt ska ju faktiskt jobba imorgon.
Floodi vart är bilderna?
Imorgon när jag vaknar vill jag se bevis på kvällens bravader
tackför en trevlig kväll.:yoparty
Lyllo! Vill också jobba :(

Last edited:
Med tanke på vilka bilder det var i den videon så kan det nog inte bara vara bra minnen:D
HAHA nej inte så va en vecka i fjällen med några sköna lirare som körde den där genom en megafon när alla torra jävlar gått å slagat/däckat .:hihi

jahapp sist kvar i denna tråd va ju lite pinsammt men nu har jag iaf sänkt en 70 sen jag skrev första inägget så då borre jag kunna sova och drömma om min granne va haha.

Sova ensam en natt? Stort! :fakta
Jag har sovit själv i 41 år. :skrattaåt
Jag tror det är tur för Sverige att vi avskaffar värnplikten och satsar på de härdiga :D

Last edited:
så vad blir det ikväll?
samma tid och plats:banana
Inga bilder? kanske lika bra de

Soil-breaking me down

ja du vaknade iallafall men vart ær floodi?
har jobbat ett antal timmar nu men nu ska jag bara få fast tændspolen på audin så kan jag åka hem sen dock blir de væll ingen pizza kostar ju hur mycket som hellst hær så de blir spagetti køttfærsås eller potatismos å køttbullar.:näsblod

ja du vaknade iallafall men vart ær floodi?
har jobbat ett antal timmar nu men nu ska jag bara få fast tændspolen på audin så kan jag åka hem sen dock blir de væll ingen pizza kostar ju hur mycket som hellst hær så de blir spagetti køttfærsås eller potatismos å køttbullar.:näsblod
hehe hade du sett mitt kök hade du konstaterat att pizza lät jävligt bra haha

Ni får hålla stläningarna i natt. Själv ska jag träffa glada fyllon i dörren på en av stans krogar:gnissla En del in andra ut:glömdet
Kör hårt och håll fanan högt:dricka

Ta ett par öl till å gå te KM när dom öppnar sitt där ett partimmar vingla sedan hem längs norra vägen å kolla på allt mysko folk some på väg te palace,, kanske kan funka men lät ju faktiskt rätt så tråkigt

Nu har jag gjort precis vad du har sagt,

nu ska jag sova..... hamnade dock på olaryes eller vfan detr nu heter och sen är det bara dimmigt

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman