Ensam hela helgen tjejen är hos sin syrra

For whom the bell tolls? På riktigt hög volym brukar få grannar att uppskatta att man finns(eller ringa störningsjouren,sak samma,man får sällskap)

Henrik

Linkin Park "Numb" går ju alltid att skölja ner en Slots guld med:fyllisar :fyllisar

edit; Nostalgitarmen tog fram en helskön kennet the knutterslåt, "nattrafik"
kanonspår!:yoparty

Last edited:
ett tips när störnings ringer på dörren är att dra på breaking the law ;-) för att komma i rätt stämning när man öppnar dörren

Sitter med familjen som kollar på lets dance, själv sitter jag me en Westmalle trappist 9,2 (farlig bira kan ja lova) och med med datorn i knät surfar runt på SH med hörlurar och lyssnar på Sabbaton - The art of war

Sitter med familjen som kollar på lets dance, själv sitter jag me en Westmalle trappist 9,2 (farlig bira kan ja lova) och med med datorn i knät surfar runt på SH med hörlurar och lyssnar på Sabbaton - The art of war

familje folk , har väll inte tillträde här , snart blir det bilder o skit på hur man sitter i sina boxers o börja bli plakat o tar på sitt kön :D

In flames - Alias.mp3

då säger jag bara dirty deds (eller hur de nu stavas)ac/dc

Störnings kommer nog inte hit eftersom jag bor i Norge men dom har säkert nått liknande här, så nu höjer vi volymen.

då är det bara vänta på bilder då :rofl glöm inteå lägga en i tjejtråden me så blir dom glada, tur att man bara har cola hemma och ingen kamera,,

Jag har en känsla över att din kväll kommer sluta i "Vad säger ni tjejer?" tråden.

Hare gött. Nu ska jag ut och ta mig en jävel. *Hick

Imperiet_var e vargen....Var på Thåström konsert igår så det fick bli lite sån musik även ikväll...:tummenupp

risken finns kanske att de blir "high way to hell" när tjejen ser varningen från värden hehehehehehe

sen kan man ju alltid dra på paranoid nu på kvälls kvisten ;-) aldrig fel

var ute med hunden nu och fixade hans bajsande och talade ut riktigt med en kärlekskrank polare i luren , sen poppade jag en påse popcorn och nu sitter jag här igen med popcorn och bärsa , och dunkar
volbeat - halleluja goat

min rottis pojke Vid namn Zorro ligger o suktar o dreglar efter lite popcorn också , han hälsar så fint o gott åt alla som håller husse sysselsatt

Floodi? blev de km endå måntro:hihi eller för mycket av den 12åriga kanske.

Edit Du var ju bara ute me hunden:näsblod

Nyheter
BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Back