Eni Motorrad Grand Prix Deutschland (Moto GP Sachsenring)

FireSalle

Kör på tomgång
Gick med
14 Apr 2003
Ort
Skåne
Hoj
FireStorm
Frågan är kommer Lorenzo och Pedrosa komma till start om 4 dagar.

Tycker det känns j*vligt öppet det här mästerskapet 37 poäng mellan 1-5 e plats :)
MM kan ju få 25 friska poäng till medan JL och DP nollar. Sedan kan de bli svårt för dem att arbeta sig tillbaka.
 

P€RRA

BFF
Gick med
31 Mar 2009
Ort
Estocolmo
Hoj
Njet
Nejdå ja e inte särskilt besviken, ser en liten uppåt trend för VR så ja e glad. Ja riktade mig mot de som först säger att han e slut och aldrig kommer ta en seger igen, när han sen gjorde de va de lite tyst men en tredjeplats senare så är han slut igen... Tyckte de haltade lite.
De flesta av dem som skrivit att han är slut i tidigare trådare har dock lyst med sin frånvaro i den här. De har förhoppningsvis insett hur fel de hade och valt att ligga lågt.
 

valmers

@valmersofficial
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Karlstad
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
I
Nejdå ja e inte särskilt besviken, ser en liten uppåt trend för VR så ja e glad. Ja riktade mig mot de som först säger att han e slut och aldrig kommer ta en seger igen, när han sen gjorde de va de lite tyst men en tredjeplats senare så är han slut igen... Tyckte de haltade lite.

Kryckan kan få cred givetvis, mkt bra race av han! - men de va ju inte första gången han körde snabbare än rossi så jag ser det inte som att just nu efter detta race så borde han ha "rätten" till rossis plats i fabriksteamet.
Slut är han inte (vem har sagt det på fullaste allvar?), men han kommer att misslyckas med sitt tydligt uttalade mål; att vinna en VM-titel till.
 

P€RRA

BFF
Gick med
31 Mar 2009
Ort
Estocolmo
Hoj
Njet
Slut är han inte (vem har sagt det på fullaste allvar?), men han kommer att misslyckas med sitt tydligt uttalade mål; att vinna en VM-titel till.
Bläddra igenom de senaste årens MotoGP-trådar och du kommer att bli förvånad över hur många som skrivit att han är slut, sopslut osv.
 

CoBz

Trajumf!
Gick med
18 Jan 2011
Ort
Söderut
Hoj
Daytona 675, Honda CRF150R Minimotard
Hoppas och drömma kan man ju alltid, men hade jag fått bestämma så hade bröderna Espargaro kört Satelite Yamaha Tech 3 nästa år och Cal C. hade kört Gresini Honda istället för Bautista. Ett föga troligt scenario, men ändå inte sjukt orealistiskt. Det hade nog kunnat bjuda på lite fler täta strider i toppen än vad vi har i år. Kanske ingen direkt uppgradering för CC, men som läget ser ut nu, kanske ett bra alternativ trots allt. Ducati ger jag mig inte ens in på, eftersom jag inte anser att de har en rimlig chans, oavsett förarmaterial. (Tyvärr)
 

Radare

Bannad
Gick med
22 May 2007
Ort
Kilsmo
Hoj
Dnepr
...många som skrivit att han är slut, sopslut osv.
Rossi är slut = Rossi kommer aldrig mer vinna en titel = Rossi befinner sig på ett sluttande plan = Rossi har inte framtiden för sig.
 

Bifogat

  • 221220101289.jpg
    221220101289.jpg
    46 KB · Visningar: 70
Last edited:

fezt

Gudomlig sporthojare
Gick med
4 Oct 2004
Ort
Sthlm
Hoj
lös
Rossi är slut = Rossi kommer aldrig mer vinna en titel = Rossi befinner sig på ett sluttande plan = Rossi har inte framtiden för sig.
Om det är dessa variabler som definierar en "slut" förare, så är det konstigt att världens bästa mc serie skulle innehålla merparten av förare i kategorin "slut"...
 

nazurro

Gudomlig sporthojare
Gick med
16 Apr 2006
Ort
Linköping
Hoj
Hojlös
Om det är dessa variabler som definierar en "slut" förare, så är det konstigt att världens bästa mc serie skulle innehålla merparten av förare i kategorin "slut"...

Radare definierar "slut" för Rossi, inte för någon av de andra förarna.
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top