Engelsktalande Nokia-lur

Nicke

Raj raj raj
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
SCOTT trampcykel :(, KTM 950SM 2006 såld, Triumph TT600 -01 såld, R1 -02 stulen
Jobbar i NY ett tag och köpte en Nokia 6100 (krav: liten _bra_ telefon) idag. Trodde jag tänkt på allt men den fan har ju inte svenska = inget stort problem om man inte tänker på T9 på svenska som ju inte finns... Den har bara engelska och kinesiska och fillipinska m.m. Nån som vet om det går att tanka i svensk mjukvara i luren när jag kommer hem sen?

Nicke skrev:
Jobbar i NY ett tag och köpte en Nokia 6100 (krav: liten _bra_ telefon) idag. Trodde jag tänkt på allt men den fan har ju inte svenska = inget stort problem om man inte tänker på T9 på svenska som ju inte finns... Den har bara engelska och kinesiska och fillipinska m.m. Nån som vet om det går att tanka i svensk mjukvara i luren när jag kommer hem sen?

Ska nog inte vara helt omöjligt,hör med återförsäljaren.

Nicke skrev:

det borde gå... det går ju att ladda in nya spel å sånt i luren så varför inte ladda in nytt språk?

Jag köpte en t68 när den var sprillans och då hade dom problem att leverera till Sverige, så jag köpte en engelsk. Inga problem att ladda sv-sw (!) till den iaf

Det är bara att gå in hos vilken återförsäljare som helst så borde dom kunna fixa det, men det kan kanske vara bra att gå in till någon som har servicen på samma ställe.
Jag vet att gumperts på valhallavägen kan fixa sånt medan man väntar, jag fick ny programvara i min jobbtelefon och det tog ca 10 minuter... :tummenupp

edit: stavfel

Tjena och tackar for svaren. Jag har kollat lite och man kan fa tag pa en datakabel for mellan $10-50 sa man kan kora Nokia PC Suite och tydligen andra den vagen. Kan vara lite lattjo att kunna redigera telefonlistan m.m. fran PC:n.

Nicke skrev:
Tjena och tackar for svaren. Jag har kollat lite och man kan fa tag pa en datakabel for mellan $10-50 sa man kan kora Nokia PC Suite och tydligen andra den vagen. Kan vara lite lattjo att kunna redigera telefonlistan m.m. fran PC:n.

Köpte min kabel för 100:- här i sverige,så köp ingen för 500.

Nyheter
Custom Bike Show den 6e juni.

När Twin Club MC i Norrtälj...

Tidigare SMC-profil tar över som ordförande i Svemo

Mötets ordförande Anna Iwar...

The Distinguished Gentlemans’s Ride 

Den 17 maj är det åter dags...

Stor invigning på Sulas MC

Efter att Sulas MC bestämde...

Nyheter från Wunderlich

Wunderlich är ett företag i...

Stark Future tredubblar omsättningen