Enduro THN/ Trestad

Packalén

Vill åka hoj
Gick med
6 Mar 2003
Nordkroken, Vargön, Vänersborg, Västra götaland, V
Hoj
Lillebrors räser
Hej på er.

Här tänkt att börja sprätta lite grus och lera som träning inför nästa års Roadracing säsong. Någon från Trollhättan/ Trestad trakten som vet bra ställen där det är tillåtet att köra under helgerna?

Tacksam för alla tips.

Patrick Packalén
STD600

Tjena!!!
Jag kör enduro/cross typ varenda helg
ibland i lilla edet ,uddevalla,stenungsund(bästa endurobanan) även älvängen men dom öppnar inte för än det blir tjäle i backen. sen finns det en endurobana i frändefors (ekenäs) och så blir det en del grusväg....sen beror det ju på hur långt man vill åka för att köra typ 7mil å det finns ändå mer att välja på.

Last edited:
Har precis vart å kört i ekenäs, fy fan va blött det var, hade nog promenerat runt fortare, körde fast hela tiden. Det var en nära döden upplevelse, helvete va trött jag va. Men nog fan e det roligt. Det är nog mycket bättre när det är lite torrare, bara lägga 40 spänn i brevlådan där så kan man köra hur mycket man vill. Nä nu ska jag ta mej en bärs, ha en go kväll :fyllisar

robbandalal skrev:
Har precis vart å kört i ekenäs, fy fan va blött det var, hade nog promenerat runt fortare, körde fast hela tiden. Det var en nära döden upplevelse, helvete va trött jag va. Men nog fan e det roligt. Det är nog mycket bättre när det är lite torrare, bara lägga 40 spänn i brevlådan där så kan man köra hur mycket man vill. Nä nu ska jag ta mej en bärs, ha en go kväll :fyllisar

Haha, I know that feeling. Frändefors är okey, Uddevalla är också skoj.

Nyheter
En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt