Enduro THN/ Trestad

Packalén

Vill åka hoj
Gick med
6 Mar 2003
Nordkroken, Vargön, Vänersborg, Västra götaland, V
Hoj
Lillebrors räser
Hej på er.

Här tänkt att börja sprätta lite grus och lera som träning inför nästa års Roadracing säsong. Någon från Trollhättan/ Trestad trakten som vet bra ställen där det är tillåtet att köra under helgerna?

Tacksam för alla tips.

Patrick Packalén
STD600

Tjena!!!
Jag kör enduro/cross typ varenda helg
ibland i lilla edet ,uddevalla,stenungsund(bästa endurobanan) även älvängen men dom öppnar inte för än det blir tjäle i backen. sen finns det en endurobana i frändefors (ekenäs) och så blir det en del grusväg....sen beror det ju på hur långt man vill åka för att köra typ 7mil å det finns ändå mer att välja på.

Last edited:
Har precis vart å kört i ekenäs, fy fan va blött det var, hade nog promenerat runt fortare, körde fast hela tiden. Det var en nära döden upplevelse, helvete va trött jag va. Men nog fan e det roligt. Det är nog mycket bättre när det är lite torrare, bara lägga 40 spänn i brevlådan där så kan man köra hur mycket man vill. Nä nu ska jag ta mej en bärs, ha en go kväll :fyllisar

robbandalal skrev:
Har precis vart å kört i ekenäs, fy fan va blött det var, hade nog promenerat runt fortare, körde fast hela tiden. Det var en nära döden upplevelse, helvete va trött jag va. Men nog fan e det roligt. Det är nog mycket bättre när det är lite torrare, bara lägga 40 spänn i brevlådan där så kan man köra hur mycket man vill. Nä nu ska jag ta mej en bärs, ha en go kväll :fyllisar

Haha, I know that feeling. Frändefors är okey, Uddevalla är också skoj.

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back