Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kan jag preppa min motard för Enduro körning i skog? bara motionsköra är målet ingen hård körning. Går detta och isof hur gör jag, hört om bromsbyte och grejer alla svar välkomnas![]()
Snåla varianten - Köp 17" endurodäck och kör cykeln som den är.

var hittar jag lämpliga endurodäck, har sökt runt lite utan resultat.![]()
Hallå!
Jag har bytt till 21" fram och 19" bak. Har orginal bromsar, fick slipa ytterst lite på insidan av oket fram så att det inte tar i ekrarna.
Du får fixa distanser för framfälgen, bak är det bara att skruva dit.
Sen så kan det vara bra att ha kylarskydd, kostar inte så mkt men kan spara mkt om man har otur.
Jag har nyligen varit ute på en liten sväng (5 dagar bland mygg och knott) då körde jag strax under 50mil skogsväg, grusväg, myrar, och i skogen. Det gick hur bra som helst![]()
Jag körde då med drevningen 15 48, har du mindre så kan det gå lite för fort i skogen.
Hej hopp!
Tja!
Haha en liten sväng! vart fick du tag i enduro fälgar och däck???? har skit svårt att få tag i fälgar? vet du några priser? mvh krille
Tja!
Haha en liten sväng! vart fick du tag i enduro fälgar och däck???? har skit svårt att få tag i fälgar? vet du några priser? mvh krille
|
|
Premiär för Östgöta Dundret
Under 1940 talet var Finspå... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |