En tråd tillägnad alla SNIGLAR

Grymt bra inlägg av NSR_Martin :tummenupp
Tråkigt med att det verkar vara så mycket hat och irritation bland människor (i trafiken).

Själv kan jag otroligt ofta inte bry mig mindre när jag väl hamnar bakom någon som ligger 10 km/h under vad skyltarna säger, det är helt enkelt inte värt någon tid eller energi att sitta passivt och bli förbannad för en sådan liten skitsak. Softare att bara njuta av lugnet, hinna med en extra go låt på Spotify eller njuta av Christer i P3 eller whatever.

Har ni alltid så bråttom att era tidsscheman kraschar p.g.a. några sekunder eller några få minuters förlust i trafiken borde ni istället själva lära en styra upp ett bättre tidsschema och/eller räkna med några få minuters förlust (a.k.a åka tidigare hemifrån/från jobbet osv.)

Eller har ni så tråkiga liv och är så... jag vet inte vad, fattiga? att den enda spänning ni har eller vågar här i livet är att ligga +10-20 km/h på allmän väg i en gammal sur V40 från -97? :va :hihi
I sådana fall rekommenderar jag bergklättring, dykning, motocross, supermotard, iskörning (på sjö), militärtjänst eller något annat på riktigt spännande och aktivt :tungan :tummenupp

Sen finns det nog inget jag tycker värre om än människor som njuter av att jävlas och förstöra för andra människor, bryr mig verkligen inte om det är folk som kör alldeles för sakta eller om det är en budbils-idiot som inte kan anpassa sin hastighet vid en påfart utan bara för att jävlas inte smidigt släpper på andra bilister - det är alltid idiotiskt och bidrar bara till ett förjävligare samhälle på gräsrotsnivå. PINSAMT.

Nyheter
Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...

Helsvarta Deadwood – Ny cruiser från H-D