en till lien snut fråga

Älgen

hellre rik än vacker
Gick med
5 Nov 2004
Hoj
gsxr1000-04
om jag skulle dra ifrån polisen och dom inte ser brickan. kan dom senar då kunna ta mig om dom bara känner igen hojen läderställ etc. typ några dagar senare. ja bor som i ett lite mindre samhälle

Det har varit uppe i rätten och de höll inte vad jag kommer ihåg, men du kanske blir den första o åka dit, vem vet?

Älgen skrev:
om jag skulle dra ifrån polisen och dom inte ser brickan. kan dom senar då kunna ta mig om dom bara känner igen hojen läderställ etc. typ några dagar senare. ja bor som i ett lite mindre samhälle

Jaa förr faan. dom stårr och vänntar där du boor

MVH Martin

Älgen skrev:

har du varit ute på bus måntro :D

Dom brukar kartlägga allt din mc skinställ hjälm osv!
Nästa gång dom ser nåen med liknande utrustning så plockar dom
in den föraren spöar på den tills ett erkännande kommit fram!
:D
Nej det e nog ingen fara!
Dom måste ta dig på plats du kan ju ha lånat ut elle hur!
Skippa reg skylten om du skall bus köra! :tummenupp

Nä, spelar ingen roll om dom får regnumret heller, eftersom det var din mormors grannes son som körde...tror du..eller var det mormors....osv..
Du behöver inte bevisa din oskuld utan det är dom som ska bevisa din skuld :tummenupp
Tänk bara på att grisen är bra på att ljuga i rätten...

Varför försätta sig i den situationen till och börja med :7peta
Är du bankrånare? eller vad har du gjort för hemskt eftersom du måste rymma från länsman? :tungan

MilleR skrev:
Varför försätta sig i den situationen till och börja med :7peta
Är du bankrånare? eller vad har du gjort för hemskt eftersom du måste rymma från länsman? :tungan
Skaru säga!!!! Du kilar ju på på söderfors rakan som om du hade senap i :arsele

SuckaRobbe skrev:
Nu satan ligger du pyrt till grabben. Skulle inte köra på 2-3 säsonger om jag var dig :pannkyss

:yoparty jasså å vad e du för en fegis.
som springer med svansen mellan benen når blå rocken visar trynet :arsele

Älgen skrev:

Ja var uppe i rätten på en sådan grej för ...tio år sedan. Hojen var oskattad å oreggad, länsman hoppar ut i gatan på rutinkontroll. Mormor bromsar för att ge intryck av att hon ska stanna....men icke, väjade å växlade ned.

Hem å ställde hojen åkte till jobbet därefter, då kom de dit å sökte mej :D
bla bla
Ja nekade i rätten eftersom de var min mormor som kört :hihi

Gick fri :banana

Återfall skrev:
Ja var uppe i rätten på en sådan grej för ...tio år sedan. Hojen var oskattad å oreggad, länsman hoppar ut i gatan på rutinkontroll. Mormor bromsar för att ge intryck av att hon ska stanna....men icke, väjade å växlade ned.

Hem å ställde hojen åkte till jobbet därefter, då kom de dit å sökte mej :D
bla bla
Ja nekade i rätten eftersom de var min mormor som kört :hihi

Gick fri :banana

typ.. ställt av hojen, eller hade du inte reggar in den ens? (har ingen aning om hur sånt funkar, så därför undrar jag)

Rammstein skrev:
Nä, spelar ingen roll om dom får regnumret heller, eftersom det var din mormors grannes son som körde...tror du..eller var det mormors
Har de inte ändrat lagen angående det eftersom alla sa att det var deras hund eller någon "annan" som kört.
Från och med årskiftet 04-05 så är det hoj/bil/båt/traktor/ko ägaren som får för det även om det är "någon annan" som körde fordonet(om de hinner se skylten förstås)
Okej jag är inte 100% säker men det har varigt mycket snack om det!

försök att lära dig att tänka i andra banor i stället. att dra polisen måste vara det mest korkade man kan göra. skulle aldrig reskera mitt liv eller andras för en skitsak som miniblinkers, lite nummerplåt eller fortkörning.

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park