En Stoooooor Varning

Status
Ej öppen för fler svar.
Antingen är Sharadkingboy en fifflare, eller en stackare som har en jädra massa otur i sin tillvaro; i så fall vänder lyckan snart för dig, för mkt värre kan det ju knappast bli.

Den enda missen som bevisligen existerar, som du gjort, Sharadkingboy, är att du bett om ett kvitto som inte är ditt.

Hur som helst är jag lycklig över att SH.com finns, då man kan läsa sånnahär intressanta intrig-romaner hur länge som helst! :wiggle :corn

Citerar mig själv:
Robban_C skrev:
... Nu förväntar jag mig att du definierar exakt vad i mitt föregående inlägg som är förtal! Kan du inte med precision definiera vad som är förtal så anser jag den delen av det här som utagerad. ...
Sharadsnubben:
Jag har fortfarande inte fått svar trots att du uppenbarligen har varit inne i tråden.

Sharadkingboy skrev:
Jag kan väl inte namnge någon som anmält misstanke ANYNOMT, om du hade läst tråden från början så hade du förstått, det är just DET jag undrar över

Ja fattar. Tycker bara att de är väldigt otrevligt att säga "Så vart kom du in på detta?!".
Du får gärna bemöta de hon skrev men när du skriver sådär så har de inget med de hon skrev.

Om du anser dig oskyldigt drabbad av försäkringsbolagets agerande tycker jag du skall kontakta en advokat och med hjälp av honom gå igenom vad som krävs för att bevisa att ett försäkringsfall har inträffat. Det är nämligen just detta det handlar om. Du måste visa att försäkringsfall föreligger. (Av vad som framkommer här talar en del emot detta.)
Om advokaten anser att försäkringsfall kan styrkas, är det bara att lyssna till T-rex goda råd. Stäm bolaget!!! Rättsskydd som omfattar sådan tvist finns i hojförsäkringen.

Till sist: Robban C, jag :Bugar för dina kloka synpunkter.

Nog för att det har snackats om en massa förtal och smutskastning men S*********Boy (med stort B) luktar både fjortis, bov och idiot! :kocko

Ööööö

twinner skrev:
Klart det var ett försäkringsbedrägeri det var talan om..

Kom till orten och visa vad du går för och lägg inte ner en massa tid på skit prat. Vara tuff bakom en skärm är ju inte så svårt

Hmmmm

SFB skrev:
Nog för att det har snackats om en massa förtal och smutskastning men S*********Boy (med stort B) luktar både fjortis, bov och idiot! :kocko

Tycker inte du ska sitta och gömma dig bakom en dator och skriva massa skit, så ja menar, om du vill ngt, så kan vi träffas

Förlåt

RocketQueen skrev:
Ja fattar. Tycker bara att de är väldigt otrevligt att säga "Så vart kom du in på detta?!".
Du får gärna bemöta de hon skrev men när du skriver sådär så har de inget med de hon skrev.

Ok, säger förlåt för det då, var dumt av mig

Sharadkingboy skrev:
Jag skriver vidare med versaler när det är ngt viktigt, utryckande.
Ok... det kan uppfattas som OHÖVLIGT på INTERNETFORUM om man ger intryck av att SKRIKA åt folk!!!!!!!!!!!!!!!!!! :näsblod

Dålig idé att försöka förfalska kvittot i övrigt och då i synnerhet via ett allmänt forum. Trist att hojen blev stulen dock.

Sharadkingboy skrev:
Kom till orten och visa vad du går för och lägg inte ner en massa tid på skit prat. Vara tuff bakom en skärm är ju inte så svårt

Finns ju så väldigt många orter,hur ska jag veta vilken som är rätt?
Du fattar visst inte att det du gjorde kunde resultera i detta?,Du trodde på allvar att det var lagligt?..Hmmm :va

Helt enkelt så var det ett försäkringsbedrägeri..Vare sig du fattade det eller inte.
Jag är som vanligt,spelar ingen roll att jag sitter bakom en skärm.

Ta lärdom av detta och skrik av lycka för att det inte handlade om några större belopp.

// *tog bort det om att jag kunde bryta ryggen av dig*

MTF.

Last edited:
UrbanTiger skrev:
Erkänn att du är jävlit feg och inte törs :hihi

Klart jag inte skulle kunna göra nåt sånt..Men att bara skriva att man vill mötas faceTOface är pinsamt...

Jo..Det är som du skriver
:banana

Varför i helvete skulle jag ödsla min dyrbara tid åt att åka till skåne..Pinsamt.

Last edited:
Någon måste ha ett väldigt tråkigt liv om man inte har annat för sig än ange folk anonymt för saker dom inte vet riktigt allt om.

Vad det gäller bedrägeribiten eller ej bedrägeri ger jag mig inte in på något svar.

UrbanTiger skrev:
När jag var i Skåne senast så tog vi en vända till Puttgarten (huvudsyfte). Det kan vara ganska trevligt faktiskt :banana
Fast eftersom man vill slippa Skåne så tar man färjan från Göteborg istället.Där är det ännu trevligare.

Sharadkingboy skrev:
Tycker inte du ska sitta och gömma dig bakom en dator och skriva massa skit, så ja menar, om du vill ngt, så kan vi träffas

Nu kan ja inte låta bli längre.... :rofl du inser att du just bekräftade det han skrev va? :tummenupp

Intressant tråd, sällan har man läst så många påhopp, ironiska inlägg och skitsnack utan att tråden blivit stängd. Intelligenskvoten på vissa inlägg strävar mot skostorlekshöjder.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey