En Stoooooor Varning

Status
Ej öppen för fler svar.
tack

Liwa1 skrev:
Någon måste ha ett väldigt tråkigt liv om man inte har annat för sig än ange folk anonymt för saker dom inte vet riktigt allt om.

Vad det gäller bedrägeribiten eller ej bedrägeri ger jag mig inte in på något svar.

Tack för ökad förståelse och så. Detta är undanröjt nu och jag har fått min dom/ersättning av bolaget. Vad det blir, känner jag inte för att skriva här.

Slut

Nu är det slut på detta, om jag hade kunnat avsluta denna tråden, hade jag gjort det, som vanligt när massa blandar sig i och agerar på ett sätt som inte har med huvudsyftet att göra, så blir det som det blir.
Det jag skrev, var att jag tycker det var tråkigt att ngn som TRODDE att jag skulle skicka in ett stulet kvitto och därmed ringde och tipsade bolaget om det, så att det blev stor utredning (SÅDANT kostar extra pengar OCH medför högre premier), utan att ha något som helst belägg för det.
Jag måste få lov att fråga, jag fick noga reda på att det inte gick med andra intyg, vidare att det var personligt med sådana intyg, både till person och till motorcykel. Sedmera så har jag lärt mig att inte fråga allmänheten om hjälp och tips, då man ofta ses som ett och annat och därmed blir smutskastad.
Jag ville tro att på en sådan här sida, så fanns det sådana som inte bara kunde meka och prata skit, utan även vara förnuftiga och hjälpliga. OM man hade läst mellan raderna, så hade man insett att det jag gjorde, var att jag FRÅGADE (ok, det är hår fint), om något hade ngt larmintyg som jag kunde få, då jag antog det var larm eller ngn immobilizer på min mc, men inte hade något som helst belägg för det. Det var det enda, sedan att ni inte fattar att det finns de som har Otur och därmed att ni utgår från massa andra, kanske i brist på att ni inte har ngt annat för er, det får stå för er som lägger ner den tiden, men onödigt tycker jag.
Själv så ska jag plugga vidare på mina tentor!
Se Ya

Tentor nu?? Terminen har ju inte börjat? Omtentor är inte kul :huvet

Sharadkingboy skrev:
som vanligt när massa blandar sig i och agerar på ett sätt som inte har med huvudsyftet att göra
Gött att det ordnat sig :tummenupp

Ang. skitsnacket som du pratar om så är det en fullt normal reaktion på inlägg i stil med: Jag vill ha hjälp att begå ett brott... fast jag är oskyldig *hihi*. Säger ni nåt annat så SMELLERE DIREKCT.

Även om du kanske inte var medveten om det, så uttryckte du dig lite klumpigt/suspekt och blev placerad i det facket.

Nej, det var till GSXR1100R och hans rättstavningsskola. Men om du känner ett behov att bli kallad "gubbe" när du är 24 år så kan jag hjälpa till.

Jag svär jag kommer med hela min gäng och cuttar dig FATTA, vad bor du? Rosengård?

Näe nu ska jag nu ge mig på lunch för en KEBAB!

Sharadkingboy skrev:
så hade man insett att det jag gjorde, var att jag FRÅGADE (ok, det är hår fint), om något hade ngt larmintyg som jag kunde få, då jag antog det var larm eller ngn immobilizer på min mc, men inte hade något som helst belägg för det.

Antog att det var larm / immobilizer?
Den som inte vet om han har det installerat eller ej på sin gamla mc kan fråga sig vad vederbörande egentligen vet överhuvudtaget

Fy fan vilken tråd :lol
Fasen vad det lommer fram grejor, om jag vore sharadkingboy skulle jag byta nickname och lägga ner.
87a som tydligen kostade 35k (antagligen ny ur kartong) med larm (unikum nästan), dålig låda och sen stulen men inga kvitton finns kvar på det nyköpta larmet.
I en annan tråd åker killen cb900rr.

SH är iaf fortfarande lite kul att läsa ibland.

Nu får Sharadking säkert utbrott, men jag bryr mig inte, jag har inte anmält honom.

t-rex skrev:
Bor i skogen ser jag. Kanske ligger oroväckande när ORTEN [tm]. Du är rökt!

Damn! Är det en sån häringa pöjk som ska göra upp i riktigaste livet om man säger emot honom?!?!?

Chrille skrev:
Damn! Är det en sån häringa pöjk som ska göra upp i riktigaste livet om man säger emot honom?!?!?

Du det smäller DIREKCTT :mad:

Förresten Sharadkingboy, läste jag inte nått om juridikstudier? Olaga hot är en kul brottsrubricering.

gladh

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...