En sorglig syn

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Jag lyfte på kapellet idag, där står det en gammal gixxer med rostig kedja och skrapade kåpor, det blir till att göra ett ryck om några veckor så att lokomotivet kan rulla ännu en sommar.
 
GSXR1100R skrev:
Jag lyfte på kapellet idag, där står det en gammal gixxer med rostig kedja och skrapade kåpor, det blir till att göra ett ryck om några veckor så att lokomotivet kan rulla ännu en sommar.


Beklagar. Har samma problem. Dock ingen rostig kedja. Det börjar närma sig så snart får man sätta fart.

MVH Martin
 
Henke skrev:
Klotade du förra året :va
Nej dom skrapar i på bankörning, dock ser ljuddämparröret ut som det har legat under vatten i ett par år, får nog gnida med autosol ett par timmar.

Strider jag har kkkkaaaalllgggarrgeee just nu är det -2 grader inne i garaget :död
 
GSXR1100R skrev:
Nej dom skrapar i på bankörning, dock ser ljuddämparröret ut som det har legat under vatten i ett par år, får nog gnida med autosol ett par timmar.

Strider jag har kkkkaaaalllgggarrgeee just nu är det -2 grader inne i garaget :död

Har du inga varma kläder? :D :näsblod
 
hvorfor har du ikke hojen under tak?
 
GSXR1100R skrev:
Jag lyfte på kapellet idag, där står det en gammal gixxer med rostig kedja och skrapade kåpor, det blir till att göra ett ryck om några veckor så att lokomotivet kan rulla ännu en sommar.
Det ska mer till att ha ihjäl en gammal R, så att den inte rullar nån mer. Ge den till mig en vecka får du se... :D
 
Bollox skrev:
Det ska mer till att ha ihjäl en gammal R, så att den inte rullar nån mer. Ge den till mig en vecka får du se... :D
Hon fyller 15 i år, snart myndig :D
 
GSXR1100R skrev:
Nej dom skrapar i på bankörning, dock ser ljuddämparröret ut som det har legat under vatten i ett par år, får nog gnida med autosol ett par timmar.

inkluderar detta min besiktnings/banljuddämpare???
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top