En sorglig syn

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Jag lyfte på kapellet idag, där står det en gammal gixxer med rostig kedja och skrapade kåpor, det blir till att göra ett ryck om några veckor så att lokomotivet kan rulla ännu en sommar.

GSXR1100R skrev:
Jag lyfte på kapellet idag, där står det en gammal gixxer med rostig kedja och skrapade kåpor, det blir till att göra ett ryck om några veckor så att lokomotivet kan rulla ännu en sommar.

Beklagar. Har samma problem. Dock ingen rostig kedja. Det börjar närma sig så snart får man sätta fart.

MVH Martin

Henke skrev:
Klotade du förra året :va
Nej dom skrapar i på bankörning, dock ser ljuddämparröret ut som det har legat under vatten i ett par år, får nog gnida med autosol ett par timmar.

Strider jag har kkkkaaaalllgggarrgeee just nu är det -2 grader inne i garaget :död

GSXR1100R skrev:
Nej dom skrapar i på bankörning, dock ser ljuddämparröret ut som det har legat under vatten i ett par år, får nog gnida med autosol ett par timmar.

Strider jag har kkkkaaaalllgggarrgeee just nu är det -2 grader inne i garaget :död

Har du inga varma kläder? :D :näsblod

hvorfor har du ikke hojen under tak?

GSXR1100R skrev:
Det ska mer till att ha ihjäl en gammal R, så att den inte rullar nån mer. Ge den till mig en vecka får du se... :D

Bollox skrev:
Det ska mer till att ha ihjäl en gammal R, så att den inte rullar nån mer. Ge den till mig en vecka får du se... :D
Hon fyller 15 i år, snart myndig :D

GSXR1100R skrev:

inkluderar detta min besiktnings/banljuddämpare???

Nyheter
Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup