GSXR1100R
The older i get the faster i was
Varför delade ni inte på körtidenNr:18 skrev:Nej, 49 varv i ett sträck.![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Varför delade ni inte på körtidenNr:18 skrev:Nej, 49 varv i ett sträck.![]()

...under tiden gick du omkring med en pilsner i handen och talade om hur snabb du hade varit om du fått köraoscar skrev:Han körde en liten stund och sen låg han som en drogad blåval i depån och pep över hur ont han hade överallt!
49 rejsvarv, 0 kvalvarv. Vad kan detta bero på?Nr:18 skrev:Nej, 49 varv i ett sträck.![]()

Att jag är för långsam för att kvala in är ingen hemlighet.valmers skrev:49 rejsvarv, 0 kvalvarv. Vad kan detta bero på?![]()

Det va ju Gayger som grusade Team Lorthoj.comNr:18 skrev:...under tiden gick du omkring med en pilsner i handen och talade om hur snabb du hade varit om du fått köra![]()
Okej, då vet vi.Nr:18 skrev:Att jag är för långsam för att kvala in är ingen hemlighet.![]()
Va sa du...Nr:18[SIZE=7 skrev:Att jag är för långsam för att kvala in är ingen hemlighet[/SIZE].![]()
Det var den lamaste ursäkten i år! Teamet tog sej inte i mål, ERF är en lagsportGSXR1100R skrev:Det va ju Gayger som grusade Team Lorthoj.com

Valmes är bättre på att quotaGSXR1100R skrev:Va sa du...

Amatör.GSXR1100R skrev:Va sa du...
Stava ordentligt gubbeNr:18 skrev:Det var den lamaste ursäckten i år! Teamet tog sej inte i mål, ERF är en lagsport![]()

Interpunktera korrekt, fetto.GSXR1100R skrev:Stava ordentligt gubbe![]()
Hört på läktaren: Kolla den dära getingfärgade zeppelinaren som sitter med spett i röva på rakan.Nr:18 skrev:Interpunktera korrekt, fetto.
Utom när man kvalar?Nr:18 skrev:Det var den lamaste ursäkten i år! Teamet tog sej inte i mål, ERF är en lagsport![]()
Och där loggar Mumlan ur.valmers skrev:Utom när man kvalar?
Glöm inte klockan...McB skrev:
Nästa ERF ska jag inte missa, det är en sak som är säker.
2 av våra teammedlemmar kvalade! Hur många från ert team körde i kvalet?valmers skrev:Utom när man kvalar?
GSXR1100R skrev:Glöm inte klockan...
Fattas väl bara, med ett ur som kostar en hel rejsbudget...McB skrev:Ingen fara, den kommer med. Det kommer bli den mest exakta gökursklockningen någonsin, jag lovar.
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |