En sann sporthojförare!

chrilla skrev:
Var har jag låtit så?

Och du behöver inte nia mig...

Jag menade inget personligt till dig.
Hoppas du inte tog illa upp, men jag blir verkligen sur när folk försöker sen klampar alla ner den.

MILKY skrev:
Vem vet, han kanske skulle köra skiten av oss flesta här!?.
jo speciellt ur dom som nyss hittat hit från lunar e hojlösa o skit grymma o köra dt!
Tycker killen e hård jag!
Helt rätt!
Roligt att ni som mobbade folk i grundskolan fortsätter i samma goa stil!
väx upp :död

Karln ska ha en eloge för att han, trots övervikten, tagit sig i stället och upp på hojen!

Tänk bara på hur mycket vätska han ska förbruka en dag på ringen..

Eller rent av innan han kommit i stället!

Det va väl inge har sett värre. Stannade och käkade norr om Uppsala för några år sedan och då kon det en dam som säkert vägde 30kg mer än den killen i full fransmundering PÅ EN VIRAGO 250!. När hon käkat klart och klev på hojen igen så kunde man nästan se chassiet bågna under tyngden, och hur kopplingen höll är ett mysterium? :D

Kent W skrev:
- Har sen dess på alla sätt ätit rätt, tränat rätt, och åkt mycket hoj, väger fortfarande för mycket 103kg....

Sen finns det fler sätt...
KentW

Ja de va ingen rolig historia du varit med om.... :(

men om du seriöst skulle äta vääldigt lite kolhydrater och äta lagomt små portioner 3-4ggr/dag under en längre tid med regelbunden konditionsträning så är det omöjligt för din kropp att hålla kvar vikten på 103kg, om du förbränner mer näring än vad kroppen tar upp så måste du gå ned i vikt!
Sen kan det vara så att i ditt lite speciella fall har lla mediciner och sånt sabbat din kroppsförmåga att förbränna fett som tas upp av kroppen.
Bara för att du en gång gått upp mkt i vikt är det inte omöjligt att gå ner igen, det handlar mkt om vad som sitter i knoppen, krävs oerhörd diciplin...

Jag har kanske inte varit jättestor, men vägt ca 92kg (lika lång som dej typ) och på 3-4månader gått ner till 78-79kg, för att sen åter hamna på 84-85 där ja ligger idag... men ja vet att jag kan styra min vikt väldigt lätt med vad och hur jag äter, de gäller bara att inte lura sig själv och tro att man kan bara fuska 1 dag eftersom man "tränade så hårt igår". 100% diciplin så går man ner i vikt, de är ett faktum.

Krille-666 skrev:
Snubben är lite fet och ni trackar på han som fan? :fatta!
Tycker det är lite omoget taskigt av er. Han lär få höra att han är tjock rätt ofta ändå. Stackarn har säkert fått sy sitt eget skinställ.

Fan vad sur jag blir när folk håller på så här :mad: :mad:

Inlägget lät SÅ allvarligt tills man läste "Stackarn har säkert fått sy sitt eget skinställ" Hahaha :lol

burner skrev:
Nu är ni inte snälla mot de tunga

index.php

:tomten

bOnKe skrev:
:rofl :rofl :rofl
Tycker den killen är för jäkla skön! Undrar hur repig tanken är???

Respect att han lyckats hitta ett ställ som passar, fan vad han måste ha letat :tummenupp

(Själv har jag krympt från 105 till 89 och mer skall bort :)

?

håller med!...varför ska ni trycka ner han?...dte är väll kul att han har ett hoj intresse..men man kanske måste ha en speciellt kropp för att kunna köra hoj...kan inte den som har bestämt det kliva fram å säga varför?...

swejen skrev:
Tack Krille jag håller med dig, det är lite lågt av er att klanka ner på stackarn....
Grabben får en klapp på axeln av mig för att han sitter på sadeln iaf!

G-MAN skrev:
Vad kan topphastigheten bli med han som pilot? :confused:

Mvh :tomten

f*n, 12an går förj***a bra så det är 300 friska med han också :fakta

Last edited:
hoppas kawasaki laggt ut mycket pengar och tid på att få en lätt hoj............
Ungefär som när tokfeta snubbar köper titanskruvar till sin hoj för att få den lättare.

detta har inte

Ni som trackar ner på feta människor :kocko :TA EN TITT I SPEGELN :crash ! ni är inte så djävla vackra själva :arsele Hur vore det om ni gjorde något vettigt i livet :fatta!
Vem vet? snart sitter ni där själv kanske :(
det e inte utsidan som räknas för att vara en bra människa.........
kul att han gillar hojar............. :yoparty

SJOLLA skrev:
Ni som trackar ner på feta människor :kocko :TA EN TITT I SPEGELN :crash ! ni är inte så djävla vackra själva :arsele Hur vore det om ni gjorde något vettigt i livet :fatta!
Vem vet? snart sitter ni där själv kanske :(
det e inte utsidan som räknas för att vara en bra människa.........
kul att han gillar hojar............. :yoparty

Håller med.Ska man hålla sig till idealet så är det nog inte många på forumet som inte klarar sig:=) så ni/jag och dom flesta är lika feta som killen på hojen.
Faxk me nu är det fredag.

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...