En sann sporthojförare!

stabo* snack:fet, fetare, fetast. Ååå i stan betyder tydligen fet= att det är bra..så varför snacka så nedlåtande om denna feta mäniska??

Mvh: en stolt lantis

*stabo = en meniska som bor i en storstad & är allmänt hjärntvättad av divärse reklamer & tränder.. :kocko

E22 skrev:
*stabo = en meniska som bor i en storstad & är allmänt hjärntvättad av divärse reklamer & tränder.. :kocko

Du menar säkert "stadsbor", "människa", "diverse" & "trender".
Men jag förstår nästan vad du menar ändå.
Jösses.

XXXL ska ha en klapp på axeln. Han är stor som en goldwing men sitter inte inne och skäms för det. I min värld är tjocka människor som fortfarande lever livet bra tjockisar. :rolleyes:

Victor skrev:
Du menar säkert "stadsbor", "människa", "diverse" & "trender".
Men jag förstår nästan vad du menar ändå.
Jösses.
neee jag menar stabo, men de e klart..du är ju en av dom som bor i stan i en sån där "skokartong" lägehet heter det tydligen, så det är ju inte så konstigt att du nästan förstår...
skulle varigt roligt att träffa lilla victor irl..då han alltid har så roliga komentarer om mina fina inlägg..

E22 skrev:
neee jag menar stabo, men de e klart..du är ju en av dom som bor i stan i en sån där "skokartong" lägehet heter det tydligen, så det är ju inte så konstigt att du nästan förstår...
skulle varigt roligt att träffa lilla victor irl..då han alltid har så roliga komentarer om mina fina inlägg..

Ska du till sporthojsfesten? :banana
Fast jag vet inte om jag skulle tycka det var så roligt kanske. Jag har fullt tillräckligt med kompisar och dessutom har jag en feeling att du inte bara vill vara kompis med mig.

fezt skrev:
Han har ju knappast blivit överviktig utan anledning....

Och vad är din diagnos på orsaken till hans övervikt.....??

KentW

Kent W skrev:
Och vad är din diagnos på orsaken till hans övervikt.....??

KentW

UrbanTiger skrev:
Det ser du väl att han varit sånn sedan barnsben. Har tuttat för mycke bröstmjölk och morsan vad VM-mästarinna i styrkelyft. Hon heter Anna Bola och farsan var räserförare ifrån Sweiz
:rofl

Nämen han har ju ätit lite för mkt fet mat kanske ? vad är din diagnos?
- att han har fetma sjukdom som innebär att hans kropp inte förbränner fett normalt och att den tar upp onormalt mkt fett ur näringen, eller liknande?

E22 skrev:

Jag antar att du är med på att ditt inlägg riktar sig till en rätt stor andel av oss här på forumet, och att de flesta kanske inte ser sådär jättepositivt på att få en :kocko -smiley emot sig pga. att man råkar bo där det också bor ganska många andra. Å andra sidan var det kanske just det som var din avsikt och i så fall var det ett jäkligt onödigt inlägg.

fezt skrev:
:rofl

Nämen han har ju ätit lite för mkt fet mat kanske ? vad är din diagnos?
- att han har fetma sjukdom som innebär att hans kropp inte förbränner fett normalt och att den tar upp onormalt mkt fett ur näringen, eller liknande?

Det finns en massa forskare som ägnar/ägnat all sin tid åt att få reda på vad som gör att människor blir "tjocka".......

HÄR ÄR ETT SÄTT ATT "BLI" TJOCK:

- 1970 när jag muckade från lumpen vägde jag 80kg och jag är fortfarande 183cm lång.
- 1982 Jan, när jag krockade med älg i 140km, vägde jag 82kg.
- 1982 Aug, när jag till sist sjukskrevs vägde jag UNDER 80kg.
- 1982 Dec, när jag "matas" med 12 olika mediciner dagligen bla, cortison, metatrexat(systistatica), voltaren mm. Vägde jag 127.5kg.
- 1984 när jag på eget bevåg slutat med de flesta mediciner utom smärtstillande vägde jag 115kg.
- 1992 ville sjukvården sjukpensionera mig pga min sjukdom, som gett mig hjärtbesvär, högt lodtryck, magsår mm.
- 1994 sanerade jag mina tänder från amalgamlagningar, och 2mån senare slutade jag med all medicin.
- Har sen dess på alla sätt ätit rätt, tränat rätt, och åkt mycket hoj, väger fortfarande för mycket 103kg....

Sen finns det fler sätt...

KentW

PacMan skrev:
Jag antar att du är med på att ditt inlägg riktar sig till en rätt stor andel av oss här på forumet, och att de flesta kanske inte ser sådär jättepositivt på att få en :kocko -smiley emot sig pga. att man råkar bo där det också bor ganska många andra. Å andra sidan var det kanske just det som var din avsikt och i så fall var det ett jäkligt onödigt inlägg.

Just det! Jag tänker tjalla för fröken!
Nu blir man inte bara mobbad för att man är fet, man ska behöva bli mobbad för att man bor i stan också! :näsblod

/I

Första skolan........

mikkelrev skrev:
Helvetes fetto, ät inte så jävla mkt! :mad:

...brukar vara dagis, så stod det på dörren till lekrummet på min sons dagis:

- KOM IHÅG ATT KOPPLA IN HJÄRNAN INNA DU ÖPPNAR MUNNEN -

Ingen dum ide faktiskt.......
KentW

chrilla skrev:
Måste väl få skämta lite? Tycker det är ok med allt från rasistskämt till lyteskomik, bara personerna det berör inte tar del av det.

Känner bara sympati med honom, är imponerad av att han gör det han vill göra trots att han säkert får reaktioner och kommentarer. Måste vara jobbigt att hitta skinnställ också.

Han är hojare som jag, visst är det så... :)

Precis! Vafan, lite skämt får man tåla! Jag är ingen alfa-hane jag heller, men jag tycker det är okej att garva lite åt en rolig bild!

Dropkick skrev:
Jag vill inte vara moralkärring, men på er låter det som han inte får köra sporthoj, han gillar fart, det gör väl vi också eftersom vi kör sporthoj.
Och han ska väl inte bli utskrattad för han har samma intresse som vi?

Var har jag låtit så?

Och du behöver inte nia mig...

Alltså den där snubben är misstänkt lik en snubbe här i stan. Exakt likadan hoj och fan kanske samma ställ och nästan sammma kroppshydda det kan vara han. Är det han så kan ju upplysa om att det är en riktigt trevlig kille som man har språkat med X antal ggr.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT