En puckad film från SRW

KetogaN skrev:
Ball Micke!
Haha! satt och grymtade över att jag ALDRIG dyker upp i filmerna som micke lägger ut, men min hoj var med i depån i två sekunder iaf!1 :yoparty den var lätt snabbast! eller nått..

/KetogaN
Julbonus att ha med din gamle fine Gixxer R.I.P *snyft*
Filmklippet som jag saknar är när du drar in i armcoräcket och voltar in i depån :tummenupp

GSXR1100R skrev:
Julbonus att ha med din gamle fine Gixxer R.I.P *snyft*
Filmklippet som jag saknar är när du drar in i armcoräcket och voltar in i depån :tummenupp

Ja det var väl fan att ingen fick med det! Det var hårdrock utan like!! :yoparty

KetogaN skrev:
Ja det var väl fan att ingen fick med det! Det var hårdrock utan like!! :yoparty
Låna Guttens Minimoto nu på Söndag 11.00, inomhushallen bakom Statoil spillepengen :banana

Pain is temporarily, glory is 4 ever :yoparty

En notering!

GSXR1100R skrev:
...filmklippet som jag saknar är när du drar in i armcoräcket och voltar in i depån :tummenupp

Jag noterade att team Golden Boy Racing inte heller var med i filmen, däremot alla övriga team. How come? :confused:

Matthe skrev:
Jag noterade att team Golden Boy Racing inte heller var med i filmen, däremot alla övriga team. How come? :confused:
Host harkel... bortklippt :hihi men vann gjorde ni :tummenupp

GSXR1100R skrev:
Host harkel... bortklippt :hihi men vann gjorde ni :tummenupp

Hahahahaha...... :rofl :tungan Du tål väl lite konkurrens, Micke?? Eller tog det er så hårt?

Matthe skrev:
Hahahahaha...... :rofl :tungan Du tål väl lite konkurrens, Micke?? Eller tog det er så hårt?
Ja det sved, speciellt som vi för andra året i rad körde sönder moppen :mad: Men vi får väl satsa på tredje gången gillt då :banana

GSXR1100R skrev:
Ja det sved, speciellt som vi för andra året i rad körde sönder moppen :mad: Men vi får väl satsa på tredje gången gillt då :banana

Varför blev det inget höstrace? O hur ska du hinna/orka med att fixa ihop moppen nu när nu har så mycket annat att köra med?

Matthe skrev:
Varför blev det inget höstrace? O hur ska du hinna/orka med att fixa ihop moppen nu när nu har så mycket annat att köra med?
För få anmälda till höstrejset, vi måste få tag på en 125:a gaffel sen så...

Nyheter
Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Bike-Dagarna har öppnat!

Vinn en airbagväst från Dai...

H-D Pan America 1250 Limited provkörd