En puckad film från SRW

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Klicka in på www.ketogan.com videos och leta reda på knäpucken, lite skåpmat & lite nytt mixat med väldigt konstig musik :va

Bifogat

• Pucko.jpg
    Pucko.jpg
    4.4 KB · Visningar: 27
& som vanligt micke skall du ju skicka ut en prewiew till mig på cd för att behålla din V.I.P reservdelsman.. :rolleyes:

Jag vill ha bredband snälla tomten
hatar att inte kunna ladda ner alla roliga sjuka filmer du gör Micke :huvet

jtds skrev:
& som vanligt micke skall du ju skicka ut en prewiew till mig på cd för att behålla din V.I.P reservdelsman.. :rolleyes:

Jag vill ha bredband snälla tomten
hatar att inte kunna ladda ner alla roliga sjuka filmer du gör Micke :huvet

Kom & hämta i helgen :tummenupp

hur vågar du köra med den fina gammel gixxern på bana? gäller din försäkring på bana? eller trillar du aldrig?

Underbart...
jag kommer sakna SRW, hade sett fram emot o köra lite mer där nästa år.. får väl se till o skaffa mig nån budget hoj så man får kört lite iaf :D

Hel(f)yllefilm! Kul med on-boardfilm från SRW. Trevligt att kwacken kom med från mopperejsdagen. Bra musikval dessutom. Håller förresten på att redigera mitt material från moppe-endurancen nu under julledigheten. Rock on eller vad man nu säger :tummenupp

Trevlig film Micke! Tack, nu längtar jag verkligen efter sommaren! :tummenupp

Jag hade ju tänkt köpa en DV-kamera nu till jul, men med tanke på den omkastade arbetssituationen får jag skjuta de planerna på framtiden. Synd, hade sett fram emot att få erbjuda lite RR-filmer till sommaren.

Nåväl, oavsett vad som händer hoppas jag vi får möjlighet att köra tillsammans såväl på Gelleråsen som Knutstorp kommande säsong.

Keep up the good arbete, gôbbadj*vel! :tummenupp ;)

Den var väl som många andra filmer från SRW? :va Bra låtval.

Jag vill ha kameratrampolin :mattias

HanneZ skrev:
hur vågar du köra med den fina gammel gixxern på bana? gäller din försäkring på bana? eller trillar du aldrig?
Jag kör sakta och försiktigt, vurpar man så går det väl att laga, det går inte så fort i hårnålarna på SRW :tummenupp

abstruse skrev:
Trevlig film Micke! Tack, nu längtar jag verkligen efter sommaren! :tummenupp

Jag hade ju tänkt köpa en DV-kamera nu till jul, men med tanke på den omkastade arbetssituationen får jag skjuta de planerna på framtiden. Synd, hade sett fram emot att få erbjuda lite RR-filmer till sommaren.

Nåväl, oavsett vad som händer hoppas jag vi får möjlighet att köra tillsammans såväl på Gelleråsen som Knutstorp kommande säsong.

Keep up the good arbete, gôbbadj*vel! :tummenupp ;)
Klart vi ska köra på Åsen & Knudan :banana

oscar skrev:

Ball Micke!
Haha! satt och grymtade över att jag ALDRIG dyker upp i filmerna som micke lägger ut, men min hoj var med i depån i två sekunder iaf!1 :yoparty den var lätt snabbast! eller nått..

/KetogaN

Nyheter
Bike-Dagarna har öppnat!

Vinn en airbagväst från Dai...

H-D Pan America 1250 Limited provkörd

I nummer 5 av Allt om MC ko...

Custom Bike Show den 6e juni.

När Twin Club MC i Norrtälj...

Tidigare SMC-profil tar över som ordförande i Svemo

Mötets ordförande Anna Iwar...

The Distinguished Gentlemans’s Ride 

Den 17 maj är det åter dags...