En polare kommer ha det jobbigt ikväll...

Men hur ser ett overkligt problem ut då... undrar jag :va

Finns rätt så många... overkligt = icke existerande i verkligheten, påhittat, skapat av vanföreställningar, utomjordiskt...

Ett verkligt verkligt problem skulle vara om det verkligen finns en liten affär lurandes i kulisserna som kan ställa till med skilsmässa, flytt, vårdnadstvist, personlig konkurs --> MÅSTE SÄLJA HOJEN! :huvet

Finns rätt så många... overkligt = icke existerande i verkligheten, påhittat, skapat av vanföreställningar, utomjordiskt...

Ett verkligt verkligt problem skulle vara om det verkligen finns en liten affär lurandes i kulisserna som kan ställa till med skilsmässa, flytt, vårdnadstvist, personlig konkurs --> MÅSTE SÄLJA HOJEN! :huvet

Om du ser utomjordingar så vill jag nog påstå att du har ett RIKTIGT problem :)

Det värsta med Facebook är väll att vissa personer alltid har med sig kameran och precis alla kort läggs ut där. Why why why? Okej, om det är någon särskilld tillställning men om det är en helt vanlig fest som det är nästintill varje helg. Måste man då ta kort? Eller är det bara jag som är orolig över vad som hände när korten togs.

Det värsta med Facebook är väll att vissa personer alltid har med sig kameran och precis alla kort läggs ut där. Why why why? Okej, om det är någon särskilld tillställning men om det är en helt vanlig fest som det är nästintill varje helg. Måste man då ta kort? Eller är det bara jag som är orolig över vad som hände när korten togs.

Jag håller verkligen med. Jobbigt att supa till ju när alla har digitalkamror o fejsbook :död

Kommer dom stöta ut mig tror du? :(

Bara om dom bryr sig om sitt anseende.

Den där killen finns som sagt inte längre. Kan ju säga att jag och hans tjej har lite mer än bara vännerstatus på Facebook nu, om du förstår vad jag menar.

Vad är nästa kriterium du har för att bestämma vem som är din vän eller inte, religion, hudfärg, härkomst, allergier?

Några leverfläckar kan jag väl acceptera, men en helt annan hudfärg!? Skojar du med mig?

Last edited:
Vad menar du? Om man inte kan gnida sitt förhållande i ansiktet på alla andra så är det väl inget förhållande?

Samma syndrom kan man hitta i gästböcker här på sporthoj, först ett oskyldigt "ligga?" sen brakar det lös och de förklarar sin outsinliga kärlek till varandra. Sen blir det tyst och inläggen i gästböckerna raderas. Sen börjar det om i båda parters gästböcker. Som ett pyramidspel, fast man drar på sig könssjukdomar istället för pengar och "vinsten" är garanterad.

:rofl

Och som kungen i toppen av pyramiden, är du rik?

Bara att plocka ett valfritt tjejproblem...:mattias
(ser jag tjock ut i den här? Min nagel har gått av...)

Haha, rätt kul. Det är bara ett fel. Det där är inte längre "tjejproblem"! :rolleyes:

Fåfängan har spridit sig som en löpeld och numer är killar lika upptagna med midjemått, hårfärg, frisyr, smink, tatueringar, "är häcken snygg i de här jeansen?", "passar jag i den här piercingen?"...

Killar planterar in silikon för att få bröstmuskler och snygg häck. De sminkar magen för att göra rutorna tydlgare, går på salong och fixar ögonbrynen, vaxar oönskad hårväxt, osv osv. You name it.

Inget fel med fåfänga, men tjejproblem? Nah. :lol

Det *är* vuxendagis/Lunarstorm. 13 år sen jag lämnade hemstaden Luleå och har också varit utomlands både Hongkong och NY och jag tycker fortfarande att det suger. Vill man hålla kontakt finns mail, Skype, MSN, ICQ, telefon - ni fattar.

Med lite fantasi kan man snabbt hitta andra användbara funktioner bakom sociala medier. Man måste inte använda dem för att hålla kontakt med folk man en gång kände. Gratis marknadsföring och massor med $$$. Möjligheterna är oändliga när man kan nå hela världen på detta sätt :mattias

Facebook är bara en av dem.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...