En polare kommer ha det jobbigt ikväll...

Alltså alla som är någon har en Facebook. Har/hade en polare som är så otroligt jävla av så han vägrade, trots flera uppmaningar från oss andra, att skaffa ett konto. Kan ju säga att han inte hänger med oss så mycket längre. Nu skulle jag inte ens acceptera en vännerförfrågning ifall han till sist skaffade sig ett konto. Han är död för oss.

Jag är otroligt jävla av och vägrar skaffa facebook trots en jevla massa tjat från kompisar, men en sålänge får jag leka med dom IRL. :banana

Kommer dom stöta ut mig tror du? :(

Facebook är väl bra å ha, men fattar inte att folk orkar sitta å skriva allt dom gör och lägga upp varje bild dom någonsin tagit på sig själva.

Pinsammast är de som skickar en massa publika meddelanden till varandra... alltså så alla andra kan läsa deras konversation.
Speciellt när det är par som skriver gullegullsaker.

Alltså alla som är någon har en Facebook. Har/hade en polare som är så otroligt jävla av så han vägrade, trots flera uppmaningar från oss andra, att skaffa ett konto. Kan ju säga att han inte hänger med oss så mycket längre. Nu skulle jag inte ens acceptera en vännerförfrågning ifall han till sist skaffade sig ett konto. Han är död för oss.

Så bara för att han inte har ett konto på Facebook så kan han inte vara din vän utan du räknar honom som död?
Vad är nästa kriterium du har för att bestämma vem som är din vän eller inte, religion, hudfärg, härkomst, allergier?

Vad är nästa kriterium du har för att bestämma vem som är din vän eller inte, religion, hudfärg, härkomst, allergier?
Jag skulle då aldrig kunna bli kompis med en tibetansk astmatiker!

(Speciellt inte om personen i fråga inte har konto på Facebook!)

Så bara för att han inte har ett konto på Facebook så kan han inte vara din vän utan du räknar honom som död?

Gick du i en "speciell" skola?

Pinsammast är de som skickar en massa publika meddelanden till varandra... alltså så alla andra kan läsa deras konversation.
Speciellt när det är par som skriver gullegullsaker.

Vad menar du? Om man inte kan gnida sitt förhållande i ansiktet på alla andra så är det väl inget förhållande?

Samma syndrom kan man hitta i gästböcker här på sporthoj, först ett oskyldigt "ligga?" sen brakar det lös och de förklarar sin outsinliga kärlek till varandra. Sen blir det tyst och inläggen i gästböckerna raderas. Sen börjar det om i båda parters gästböcker. Som ett pyramidspel, fast man drar på sig könssjukdomar istället för pengar och "vinsten" är garanterad.

Vad menar du? Om man inte kan gnida sitt förhållande i ansiktet på alla andra så är det väl inget förhållande?

Samma syndrom kan man hitta i gästböcker här på sporthoj, först ett oskyldigt "ligga?" sen brakar det lös och de förklarar sin outsinliga kärlek till varandra. Sen blir det tyst och inläggen i gästböckerna raderas. Sen börjar det om i båda parters gästböcker. Som ett pyramidspel, fast man drar på sig könssjukdomar istället för pengar och "vinsten" är garanterad.

:rofl

Ironin är död...:såjaponken

Vi sa åt sig att inte starta något dylikt för flera år sedan, men inte fan lyssnade du.

Nja, Sporthoj lär man sig en hel del om eller kan fråga om vad fasen som helst iom att det finns folk av alla discipliner här.

Åh! Nu kom jag på en grymt irriterande grej till: Facebook-grupper. Fy f*n vad pinsamt. Typ "visa din avsky genom att gå med i RäddaSmåEkorrarSomBlirSkjutnaPåMedÄrtrör-gruppen!". Den har 259347 medlemmar varav 1 aktiv. Stor humor.

Det där med att rubba förhållanden i ansiktet på andra är också extremt fjortisaktigt.

PS. Hur gick det med polaren då?

Facebook eller Sporthoj är väl egentligen inte så stor skillnad....

:rofl

Det här var väl inlägg på skämt va!! :va Ironin lixom dryper....eller?? :eek:

För jag hoppas verkligen att din f.d. s.k. vän har gjort något annat för att "förtjäna" att uteslutas ur gemenskapen. För om kriteriet är att inte ha något konto på FB är det ju så satans patetiskt att man smäller av.

Att "vara" någon är något helt annat än ett konto på FB. :näsblod

//M

HahaHhAhAH! :D :lol Vad är det för fel på ett förhållande om man känner att man behöver skriva puttinuttiga saker till varandra offentligt så att andra skall läsa? :confused: Det är väl nåt man gör privat?

/ Surrounded by morons

PS. Hur gick det med polaren då?[/B]

Jag vet faktiskt inte. Det har varit väldigt tyst från det hållet sedan dess.

Det ska nämnas att jag inte har pratat med killen på säkert 10 år, jag råkade bara se det av en slump, och ungefär 10 minuter efter att jag tog skärmdumpen så var konversationen "borttagen" :D

HahaHhAhAH! :D :lol Vad är det för fel på ett förhållande om man känner att man behöver skriva puttinuttiga saker till varandra offentligt så att andra skall läsa? :confused: Det är väl nåt man gör privat?

/ Surrounded by morons

Jag brukar tänka samma sak om bögar. Varför måste de absolut gå hand i hand på stan, hångla offentligt eller komma ut i media med sin homosexualitet?
Jag går inte ens hand i hand med min drake..

Last edited:
Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...