Finns IOFS ett problem där "vi" hojåkare skäller/skyller på tex bilister, på att "dom" kör ut framför oss, men å andra sidan är det inte ett helt obekant problem att det är väldigt svårt bedömma avståndet till en 2-hjuling för en bilist, så varför inte ta till sig DET som hojåkare? JAG förväntar mig inte att en bilist ska ställa in sig sig att jag kommer i 180 km/h på en 70-väg, är MITT problem/ansvar anpassa mig i det läget...
Allvarligt talat, SKA bilister behöva tänka x 2 eller x 3 hastighet på inkommande hojåkare, är väl vårt problem om vi kör så? Finns vissa regler på landsväg, vill man, som tex jag, gå vid sidan om dom reglerna, får man vara medveten om vissa problem...

tänka till i vissa sitiuationer... Är ju enbart ditt/mitt problem då man ligger i sjukhussängen med bruten nacke..
I övrigt, så tycker JAG att det är en helt underbar film.. full av "varningsskyltar", skyltar som vi inte kommer få se fysiskt, men "skyltar" som borde poppa upp innanför hjälmen på oss alla utan att dom finns där fysiskt...
/B