En ny till på forumet

Teorin avklarad

Jippi, äntligen efter en, som det kändes evig väntan har jag skrivit och klarat teorin.
Nu fattas bara en uppkörningstid, hoppas verkligen jag hinner ett försök i år...

edit: fått en tid den 1 oktober så nu är det hårdköening som gäller
edit2: städade lite då det kanske lät mer kaxigt än det var menat

Last edited:
Välkommen till besserwissarnas näste, skriver du en åsikt här ingen annan håller med om eller stavar fel så blir du dömd och halshuggen direKct!!!!111

Men välkommen som sagt:tummenupp

Körde min första dubbel lektion igår på körskola. Trodde jag skulle få köra konbana men dom hade bara tillgång till banan på förmidagen vilket jag inte visste:huvet så det vart kurvteknink, grusväg och stadskörning.

Var riktigt nyttigt och skitkul. Fick lite tipps innan vi körde iväg hur jag skulle placera mig i kurvor osv. Efter vi kört ca 2 mil så hör man i radion "det är så vackert att man blir tårögd":tummenupp

Efter lektionen så sa körläraren att jag inte behövde fler lektioner i "vardagskörning". Nu har jag bokat en lektion i krypkörning och högfatsbanan.

Har som sagt problem med min hoj i krypkörningen.

Välkommen.Vilken körskola var det på då??
Mvh:Anders

Tackar så mycket

Det var på Mattias i Ludvika. Är riktigt orolig inför uppkörningen så en lektion eller två i krypkörning skadar nog inte. Men går det inte så får man göra om det till våren

Ok.Jag körde en lektion hos hasse på hedemora trafikskola innan jag körde upp.Körde upp i Ludvika så jag tippar på att du får åka mot hagge om du kör upp där.O se upp för 30 sträckorna inne i stan..:tummenupp Lycka till

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park