en miljard sms för 100kr/månaden !!

  • Thread starter Thread starter R2
  • Start date Start date

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Ort
skvde
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
nej det går inte att få i sverige. :huvet
tjejen bor i danmark och då får man upp ögonen för hur höga våra priser är i sverige.
normalt är ca25öre / sms i danmark, bindningstider är högst 6månader.
Bredband går att få för 150kr, 2mbit...

nånn som har tips på bra abbonemang för utlands samtal/sms?
eller ni som bor precis vid sundet, går det att fuska? typ ta ett danskt abbonemang och avända här???
 
FeeBee skrev:
Halebop kontantkort. Fast avgift på 19kr/vecka och 19 öre/sms...

Jaha då var det mindre intressant =(.
Trodde han hittat något program man kunde skicka sms via gprs med.
 
Jag har sagt det förr. Jag säger det igen.

Sverige suger. :fakta

Angående abbonemangen så går det alldeles strålande så länge din danska operatör har ett 'roaming'-avtal med en svensk. Nackdelen är att det inte är billigt nånstans att ringa. Hur det sen funkar med SMS har jag ingen aning om.

[edit] Enligt en arbetskamrat så tillkommer det även en avgift på SMS.
 
Nej, det är ingen höjdare med priserna här i sverige. Som tur är så börjar ju mobilpriserna gå åt rätt håll, men det har ju tagit ett tag. Får hoppas att även sms priserna går neråt. Men det är väl säkert nån kartell där. :arsele
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top