R2
På två hjul sen -89
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Ort
- skvde
- Hoj
- ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
nej det går inte att få i sverige.
tjejen bor i danmark och då får man upp ögonen för hur höga våra priser är i sverige.
normalt är ca25öre / sms i danmark, bindningstider är högst 6månader.
Bredband går att få för 150kr, 2mbit...
nånn som har tips på bra abbonemang för utlands samtal/sms?
eller ni som bor precis vid sundet, går det att fuska? typ ta ett danskt abbonemang och avända här???
tjejen bor i danmark och då får man upp ögonen för hur höga våra priser är i sverige.
normalt är ca25öre / sms i danmark, bindningstider är högst 6månader.
Bredband går att få för 150kr, 2mbit...
nånn som har tips på bra abbonemang för utlands samtal/sms?
eller ni som bor precis vid sundet, går det att fuska? typ ta ett danskt abbonemang och avända här???


