En mästare har gått ur tiden

Eller inte... Sjukare människa får man ju leta efter så det var ju inte direkt oväntat, eller speciellt tragiskt heller.

Såg löpet, har aldrig hört talas om killen innan. Är väl tragiskt att folk går och dör men han verkade ju inte vara den vassaste kniven i lådan kanske.

den jäveln satt väl inne för mord i typ 7 år...värsta djävulsdyrkaren också...offrade och hade sig...

Kulgan skrev:
2389807 den jäveln satt väl inne för mord i typ 7 år...värsta djävulsdyrkaren också...offrade och hade sig...

Nu tar vi det lilla lugna, har du fakta så uttala dig..! Visst var han satanist men att han offrade och hade sig är väl och ta i? Eller du kanske har förstahandsinfor mation?

OLJEKYLD GSXR skrev:
Är väl tragiskt att folk går och dör men han verkade ju inte vara den vassaste kniven i lådan kanske.

Han var grymt smart, hade högre IQ än genomsnittet och valde själv den sits han hamnade i, levde och dog efter sin övertygelse - kanske inte anses som smart i världens ögon men han gjorde precis som han själv ville.

fy faan va sorgligt! alltid tråkigt när bra musiker går bort!

RIP

Nåväl, jag har ju inte sett det med egna ögon....
Dock så var han väl medlem i Misanthropic luciferian order som dom så fint heter

Min relation till Jon Nödtveidt var som fan av hans musik. Vad han hade för sig utanför musiken med mord och allehanda sataniska stollerier bryr jag mig inte om. Däremot är det tråkigt att hjärnan bakom "The Somberlain","Storm of The Lights Bane" och "Reinkaos" nu har slumrat in.

Chris Ash skrev:
2389941 Min relation till Jon Nödtveidt var som fan av hans musik. Vad han hade för sig utanför musiken med mord och allehanda sataniska stollerier bryr jag mig inte om. Däremot är det tråkigt att hjärnan bakom "The Somberlain","Storm of The Lights Bane" och "Reinkaos" nu har slumrat in.

Precis nin relation också

Har varit kluven kring detta flera gånger nen destänt nig för att se hans nusik son ett njutningsnedel oavsett handlingar han degått son jag tar avstånd ifrån

Tråkigt! Såg fran enot nya skivor Finns det nån fortsättning för Dissection tro?

(tangentordet är fullt av vatten så alla tangenter funkar inte därav nin konstiga svenska)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT