En liten rapport från sjukhuset!

såg precis den positiva rapporten från mossbergs sjukhusbesök - och det är inte utan att man blir lite fuktig i ögat av dessa glada nyheter...

magnus_moss skrev:
Mitt pg är 4345472-7 och såklart vidarebefodras alla insatta pengar till Patrik enligt mitt goda omdöme :3freak :lol Har ni förslag på vad jag ska köpa så kom igen med det.... Åkband på Liseberg??

100 spänn insatta, kul att höra att han redan är bättre. Det känns bra!
Jag stod själv i depån och såg inte riktigt eftersom vi var förvisade bakom fastlane (med all rätt). Såg bara "the aftermath" och det var inte kul!!
Du kommer säkert på nått bra att handla till honom, om inget annat behöver han säkert lite stålar att reparera hojjen med om/när det blir dags.

/Karl

Last edited:
Oj, trist att höra om sånt här, speciellt när man själv håller på och bökar med lappen, men desto roligare att läsa om att Patrik verkar blir bättre och bättre hela tiden och allt stöd han har, en särskild ros till Mossberg....pengar till Patrik sätts in i kväller....

magnus_moss skrev:
Hej igen.
Kommer just från sjukhuset och Patrik och jag kan meddela att nu är respiratorn borttagen! Fram tills för ett tag sedan hade alltså Patrik en slang ner i lungorna som hjälpte till, eller snarare skötte, andningen, men den är

Gott! Om jag fattar det rätt. Är han alltså till sina sinnes lag och kan nu (för första gången?) prata tillbaka med dig? eller???

Blomslant e på väg...

Delar min förståelse med er som fick ta hand om allt kaos, er som fick framföra de fordon som träffade patrik. Kan inte vara speciellt muntert.

Jag tycker det är fantastiskt att vi är så vänliga mot varann när det händer något. Det vittnar ju om vilken fantastisk fin komratanda vi har. Det är trots allt därför man väljer att stanna trots dessa incidenter. Ni alla e ju fantastiska! :tummenupp

Krya på Patrik

/jorpes

111:- insatta, nu måste vi bara kolla att Mossberg inte köper kaffe för alla slantar :hihi

GSXR1100R skrev:
111:- insatta, nu måste vi bara kolla att Mossberg inte köper kaffe för alla slantar :hihi

Eller kommer med nya fräsiga stövlar på nästa race! :hihi

Efter helgen kommer det pengar från Kumla, måste ta mig ut först. Ohhh! I kill myself!

ser att det går bra, fin fint, 112kr insatt, köp blommor eller nått nu och så tänker vi ut nått ball längre fram.

En 100 lapp från mig med, Tänker på dig Patrik och dina anhöriga.
Ni har en jobbig väg tillbaka.
tänker på alla som var inblandade i händelsen.

känner inte killen men såg olykan! det sjukaste jag har sett någonsin.
30:- insatt. inte mycket men.....

101 spänn är insatta. Jag föreslår en rolig film och lite nyspulver, det kommer massera fint i bröstkorgen :3freak

En midre peng är på väg (fan fel datum för donationer). Krya på dig nu.

Pelle K hoppas att vi snart får se dig i depån och att du repar dig :tummenupp

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...