En liten norge tur...

thundrace

#57 ROOKIE 1000 2005
Gick med
4 Dec 2003
Hoj
Honda CBR954RR-03
Tänkte sticka imorgon bitti för att hämta Team RoH's erf-hoj.Någon som är sugen på att tillbringa typ 18 timmar i bil som sällskap/förare...Hög snarkningstålighet ett plus...

Jag e jävligt sugen.

När drar du?

Jag jobbar natt så jag akn sova dygnet runt och stör ingen. Jag kan vara dödvikt i bilen. Har jag bara min mobil underhåller jag mig själv dygnet runt....

Glenning o Flemming är världens fulaste namn.

Jag är helt övertygad om att alla de som alltid säger att Flemming(kanske Glenning med - vet ej) är ett fint namn bara säger det för att jag avskyr namnet.

Så ÄR det - nog.

Mavve skrev:
Glenning o Flemming är världens fulaste namn.

Jag är helt övertygad om att alla de som alltid säger att Flemming(kanske Glenning med - vet ej) är ett fint namn bara säger det för att jag avskyr namnet.

Så ÄR det - nog.

Jag försöker annonsera över hela stan för att göra Glenn(ing) mer populärt. :tummenupp Tyvärr skrev reklambyrån fel telefonnummer så det är ingen som ringer mig iallafall. Kan vara ett tips även för Flemming. Man kan ju försöka. :tummenupp

Tyvärr har mannen, myten och legenden som gav Glenning ett ansikte gått vidare. Tack Christer. :Bugar

OBS! Glenning är ett mycket vackert namn. Det beror lite på vad man gör utav det. :banana

Flemming är också ett helt OK namn som tyvärr mister lite av sin glans pga. att ägaren vill skryta med hur många gubbar han pryglat. :huvet :fatta! Försök att vara lite mer ödmjuk, så kanske även Flemming kan få lite stjärnstatus. :) Då kanske även du kan uppskatta det. :tummenupp

:whip från :katt en

Glenning skrev:
Flemming är också ett helt OK namn som tyvärr mister lite av sin glans pga. att ägaren vill skryta med hur många gubbar han pryglat. :huvet :fatta! Försök att vara lite mer ödmjuk, så kanske även Flemming kan få lite stjärnstatus. :) Då kanske även du kan uppskatta det. :tummenupp

Jasså ni gillar inte min undertext :hihi

Den är lite ironisk. Det var i en taekwondotävling jag "prylade" dessa folk.

Det handlar asså om Landén och Espen´s pappa.
De gick i min viktklass och jag vann över dem. Det är alltså en kampsport det handlar om. Dvs. under kontrollerade former.

Vem är det nu som har fördomar? :rolleyes:

Mavve skrev:
Jasså ni gillar inte min undertext :hihi

Den är lite ironisk. Det var i en taekwondotävling jag "prylade" dessa folk.

Det handlar asså om Landén och Espen´s pappa.
De gick i min viktklass och jag vann över dem. Det är alltså en kampsport det handlar om. Dvs. under kontrollerade former.

Vem är det nu som har fördomar? :rolleyes:

Jo, jag vet att du tävlar. Har förstått det från dina inlägg.

Det skall bli trevligt att få träffa dig någon gång. Missade ju tillfället i förra veckan. Vad jag har hört från andra så är du en mycket trevligare kille när man träffar dig än vad du försöker göra sken av på nätet. Varför? :confused:

Visst är jag fördomsfull i vissa lägen, men det verkar vara det du är ute efter, eller? Rätta mig om jag har fel. :tungan :hihi Din undertext har jag inget emot alls. Jag antar att den funkar för dig. :tummenupp

Vi syns där ute. :tummenupp

Nyheter
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard